  • Data: 2014-04-22 17:55:48
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Apr 2014 15:58:26 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Jak to możliwe że "naklepałeś" skoro innym proponujesz co nie przejdzie?
    >- starter za 5zł + kod z batonika skutkuje SMSem zwrotnym o treści:" No,
    >tak się nie da. Niestety w ofercie na abonament ta opcja nie działa".
    >Tak, taki starter jest widziany przez Orange jako abonament. Sprawdzałem
    >trzykrotnie, a póżniej na innym kodzie.. I cały efekt to strata 9zł na
    >dwa batony, starter i sporo nerwów. Na przyszłość proszę nie wprowadzać
    >innych w błąd.

    Pretensje do Orange nie do mnie. Nie wiem o co Ci chodzi, nie mam
    pojęcia starter z jaką taryfą kupiłeś, ale nawet na stronie orange
    pisze jak byk:
    Usługa dla abonentów wszystkich ofert na kartę w Orange oraz Mix dla
    klientów indywidualnych.
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003683336,ti
    tle,Darmowy-pakiet-100MB-,article.html
    W kiosku raczej abonamentu nie kupisz.
    Sprawdź najpierw taryfę a potem najlepiej zmień na orange free i
    spróbuj ponownie.
    Być może po aktywacji startera trzeba wykonać połączenie jakiekolwiek
    żeby starter był w pełni aktywny, albo po aktywacji odczekać jakiś
    czas żeby się wszystko w systemie ułożyło, a jak nie to pretensje nie
    do mnie tylko do Orange. bo działać powinno.
    Swoją drogą to za batony przepłaciłeś bo u mnie nawet w najdroższym
    sklepie są po 1,50; tak normalnie w takim lidlu po 1,05 więc nie wiem
    skąd ci wyszło aż 2zł za baton, więc albo przepłaciłeś albo piszesz
    nieprawdę, skoro nawet screeny cię nie prekonują które podałem niżej,
    zresztą nikogo do niczego nie muszę przekonywać.