  • Data: 2014-08-15 14:19:01
    Temat: Re: Najszybszy pendrive 256 GB
    Od: "jakson" <j...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce zakupic pendrive-a 256 GB bo obecny jest za maly (64GB).
    > Interesuja mnie tylko te z najwyzszej polki, a co do transferu to
    > interesuje mnie zapis losowy (np. 4kB).
    > Kandydaci to:
    > - Patriot Supersonic Magnum 256
    > - Toshiba TransMemory Pro (128 tez wchodzi w gre)
    > - SanDisk Extreme PRO (jest tylko do 128, wiec j/w)

    A cos z Mach Xtreme?
    Niedrogie i szybkie, ale uzywam glownie do duzych plikow -
    - nie wiem czy z 4k maja jakis problem:

    Tylko 64GB, drozsze, SLC NAND:
    MXUB3SESU-64G
    MXUB3SES-64G

    Wieksze, ale tansze (MLC NAND):
    MXUB3MFX-128G
    Max. Read Performance Up to 130MB/s*
    Max. Write Performance Up to 90MB/s*

    MXUB3MFX-256G
    Max. Read Performance Up to 300MB/s*
    Max. Write Performance Up to 185MB/s*

    MXUB3MLX-128G [BLUE] / MXUB3MLXY-128G [GREY]
    Max. Read Performance Up to 220MB/s*
    Max. Write Performance Up to 140MB/s*