eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNajsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie › Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
  • Data: 2019-01-08 17:33:50
    Temat: Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:fd7b8ab4-84b5-4e01-9d70-b383b8c9ca88@go
    oglegroups.com...
    W dniu sobota, 29 grudnia 2018 17:32:28 UTC+1 użytkownik Sebastian
    Biały napisał:
    > Muszę mocniej doświetlić pokój dziecięcy. Mam rózne możliwości ale
    > jedna
    > z nich to wkręcenie jak najsilniejszych źrodeł światła w istniejący
    > żyrandol. Gwinty to E27.

    >https://allegro.pl/oferta/6x-zarowka-led-philips-li
    ghting-cieple-60w-e27-7610979040
    >Taka oferta sie pojawiła. Cena za 6szt 9w philipsów całkiem
    >sympatyczna

    Za 6 szt cena sympatyczna, z przesylka juz moze nie tak bardzo, chyba
    ze ktos marke docenia.

    Ale to tylko 800 lm/60W zarowkowych.
    Kolega musialby cale pudelko wkrecic, a miejsca jak rozumiem nie ma.

    Dodatkowe kinkiety na scianach, dodatkowe lampy na suficie ?

    J.