  • 11. Data: 2012-06-02 15:57:11
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 15:21, Michał V-R pisze:
    > W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:
    > ..., choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest
    >
    > Co ty pierdolisz?
    > http://www.blackduck.pl/?motorowery,2,1
    > pierwszy lepszy przyklad

    K-wa, brak emotki i nie wiem, czy serio to było, czy ironicznie.
    W każdym razie potwierdza moją tezę:
    2,8 KM / 110 kg - NIE POLECI, choćby na WŚCIEKŁĄ CZERWIEŃ przesprejować! ;)

    Nowe, mocne i szybkie do 50 ccm to np. Aprilia RS 50, ale Huysung chyba
    jeszcze nie skopiował, a oryginał to min. 15kpln.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 12. Data: 2012-06-02 15:58:23
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-02 15:13, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:jqd359$8bm$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Czyli, potwierdziłeś tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jesteś
    > ostatnią ciotą, kretynem i matkojebcą. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi,
    > pryszcze na chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana.
    > Niestety, na zawsze pozostaniesz marnym, wątłym skurwysynem, którego
    > jedyną przyjemnością w życiu jest walenie konia...:-) I nic tego nie
    > zmieni. Chłopcze...

    Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze
    albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał coś o
    piasku w sygnaturze, i szczęśliwie mu się znudziło.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 13. Data: 2012-06-02 16:13:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jqd65v$l0d$1@inews.gazeta.pl
    > Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze albo
    > i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał coś o piasku w
    > sygnaturze, i szczęśliwie mu się znudziło.

    Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze, w
    biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2012-06-02 16:14:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 15:58, zefir pisze:

    > Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze
    > albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał coś o
    > piasku w sygnaturze, i szczęśliwie mu się znudziło.

    Coś mnie się wydaje że to ten sam osobnik..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-06-02 16:17:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 16:13, Grzybol pisze:

    > Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze,
    > w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)
    Hmm,nie pracujesz czasem w ZUSie?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2012-06-02 16:20:56
    Od: Matiik32 <matiik33@_NOSPAM_onet.eu>

    Chodziło mi o cos najsilniejszego do 4500 zł. Myślałem nad Junakiem 901
    podobno dość zrywny jest, Szybkość można przełożyć na moc. A potrzebuje
    po prostu czegoś mocnego a do czego to już moja sprawa. Jak razi waz że
    bez "pozdro" i "hejka" to nie odpowiadajcie na takie tematy. Dzięki za
    pomoc tym normalnym.
    Nie znam sie wiec zakładam temat by wypowiedzieli się ci mądrzejsi ale nie
    ma tu wielu takich. Mam 22 lata : ) Motorek dla kuzyna.
    POZDRAWIAM ludzi myślących.

  • 17. Data: 2012-06-02 16:21:48
    Od: Matiik32 <matiik33@_NOSPAM_onet.eu>

    Matiik32 napisal

> [...]
    > Nie znam sie wiec zakładam temat by wypowiedzieli się ci mądrzejsi ale nie
    > ma tu wielu takich. Mam 22 lata : ) Motorek dla kuzyna.

    was* bo się przyjebią dzieci neo

  • 18. Data: 2012-06-02 16:23:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 16:13, Grzybol pisze:
    > Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze,
    > w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

    Naturalnie. Taka reakcja na mój tekst o tajskim chłopcu, którego zapewne
    chętnie byś przygarnął, świadczy tylko o twoim kryptogejostwie, z którym
    nie potrafisz się pogodzić.
    Do leczenia farmakologicznego dołączyłbym psychoterapię, aczkolwiek
    rodzinie nie robiłbym dużych nadziei w kwestii rokowań.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 19. Data: 2012-06-02 16:28:03
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jqd7kf$g01$1@usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
    16:13, Grzybol pisze:
> [...]
    > Do leczenia farmakologicznego dołączyłbym psychoterapię, aczkolwiek
    > rodzinie nie robiłbym dużych nadziei w kwestii rokowań.

    Nie ma już żadnego zanczenia co tu napiszesz. Zostałes naznaczony, obsrany.
    Możesz się czuć jak boży pomazaniec. Jestes już nikim. Każdy normalny
    człowiek na Twoim miejscu bys ię powiesił.

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2012-06-02 16:29:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 15:58, zefir pisze:
    > Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze
    > albo i bez, i pewnie nie ostatni.

    Problem w tym, że życie bywa przewrotne, zaś ludzie bardzo przewidywalni.
    Bo zdarza się tak, że gość w Hummerze zakopie się na amen w kociej
    kuwecie, a kobieta w Suzuki Vitarze przejedzie całą Saharę.
    Ty, przypuszczam, wybrałbyś Hummera.
    Kompleks maleńkich klejnotów?
    Psychoterapia może pomoże.
    Niemazaco.