  • Data: 2010-08-13 08:30:41
    Temat: Re: Najdrozszy parking bez paragonów!!???
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sie, 20:18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Albo trafisz na bardziej zorientowanego w przepisach, wywiesi kartke
    > "awaria kasy fiskalnej" i uslyszysz:
    > ma pan trzy wyjscia: albo pan zadzwoni do szefa i poczeka do jutra na
    > serwisanta od kasy, albo pan zadzwoni po policje i jak juz przyjada to
    > sobie spiszemy odpowiedni protokol, albo mnie pan w d* pocaluje.
    > Grzecznie pocaluje :-)

    Czwarte wyjscie. Placisz i mowisz 'poprosze paragon'. Jesli koles nie
    wyda, tlumaczac sie awaria kasy, to telefon do skarbowki. Jakis czas
    temu w Lodzi sad nalozyl mandat 200zl za to ze nie wydano paragonu za
    usluge ksero (o wartosci 30groszy):
    http://interwencja.interia.pl/news?inf=1306675
    Dla nieklikajacych w skrocie:
    << Wybuchła afera, bo nie wydałam paragonu na 30 gr, a Skarb Państwa
    stracił z tego tytułu 2 grosze. Teraz musze zapłacić 640 zł, w tym 500
    zł mandatu, i 140 zł kosztów postępowania sądowego - mówi Ewa
    Stokowska, sprzedawczyni w kiosku w Łodzi.
    Ewa Stokowska, sprzedawczyni w kiosku w Łodzi jest bohaterką afery
    fiskalnej o 2 grosze utraty wpływów Skarbu Państwa. Pani Ewa wykonała
    usługę powielania na ksero i nie wydrukowała paragonu fiskalnego.
    Nie wydała go, gdyż właściciel kiosku przez dwa tygodnie działania
    ksero nie podał jej kodu dostępu do kasy dla tej usługi. Polecił jej
    sprzedawać usługę kserowania do czasu aż pozna właściwą stawkę. Skutki
    były tragiczne. Kontrolerzy zaproponowali mandat. Sprzedawczyni
    odmówiła przyjęcia kary.
    - Przyjąłem mandat 200 zł. Moja pracownica się uwzięła i powiedziała
    że za 30 groszy nie będzie płacić kary - mówi Sławomir Janowski,
    właściciel kiosku w Łodzi." >>

    I niewazne ze serwisant przyjedzie za 3godz (w co watpie), paragon ma
    byc tu i teraz :)