  • 41. Data: 2009-12-23 16:47:19
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message
    > news:hgrp2s$10i$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> [...] moze poza powrotem z Basowiszcz
    >
    > Bialoruskie korzenie?

    Alez skad, fajny klimat, niezla muzyka, browar etc litrami i wesole
    towarzycho (jak co roku ;) ) a bylem juz chyba ze 4 razy. Albo wiecej
    nie pamietam :D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 42. Data: 2009-12-23 18:11:02
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 23 Gru, 15:29, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > ...mozna liczyc takze na dbalosc o klimat. Za ro(c)k chetnie
    > sie wybiore.

    To już nie rok a ino pół. A gdyby się okazało, że coś motocyklowego
    się z tego pomysłu lęgnie - daj znać grupowo. Chętnie bym się
    przyłączył. To by mógł być fajny rajdzik, nawet off-asfaltowy.
    --
    Nikanor

  • 43. Data: 2009-12-24 09:41:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    > Alez skad, fajny klimat, niezla muzyka, browar etc litrami i wesole
    > towarzycho (jak co roku ;) ) a bylem juz chyba ze 4 razy. Albo wiecej nie
    > pamietam :D

    Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na edycji
    2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2009-12-24 09:51:41
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na
    > edycji 2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

    siema swiatecznie;]

    na http://basowiszcza.org/pl na razie nic nie ma

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 45. Data: 2009-12-24 10:12:59
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message

    > Jak mogles nie dac znac. Siadaj, pala ;) Za kare biegasz po piwo na
    > edycji 2010 ;) Dwoch chetnych juz jest.

    Hehehe, OK, zapamietam i dam znaka blizej lipca ;) Z Bialego to ok 13
    min drogi w dobrym tempie a i trasa dobra ;D

    Pzdr i Wesolych.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 46. Data: 2009-12-24 10:40:31
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Piotr pisze:
    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > siema swiatecznie;]
    >
    > na http://basowiszcza.org/pl na razie nic nie ma

    Tu mala zajawka z Basow na swieta ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=yVJN6jQq1Q4

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 47. Data: 2009-12-24 11:40:10
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Za duża prędkość, za mało wyobraźni

    A nie za mala? Przeciez jak by jechal 2x szybciej, to by przejechal
    przed ciezarowka....

  • 48. Data: 2009-12-24 11:42:46
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 22 Dec, 09:36, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jakiś czas temu:
    >
    > Założyłem termokalesony, ochraniacze tu, tam, pincet klamer w butach
    > zapialem, kurteczka, balaklawa, kask, gogle, rekawiczki.
    >
    > Wystawilem motur, wlaczylem zaplon, odrecilem kranik, wsiadlem,
    > podnioslem noge...
    >
    > I nic.
    >
    > Okazalo sie ze poprzedniego dnia zgubilem kopniak i nawet tego nie
    > zauwazylem.
    >
    > PK

    Hahahahahaha
    Tez tak mialem.. W MZtce kiedys... pojechalem z powrotem trasa ktora
    przyjechalem i znalazlem :)

  • 49. Data: 2009-12-28 23:37:02
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczescie duzo tego nie bylo.
    > A jak bylo to tak jak zawsze, za zakretem. Na zywo wygladalo gorzej.
    >
    > http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c

    jak dla mnie jeśli ruszasz się takimi akcjami to odstaw motocykl,

    w ogóle nie zareagowałeś na widok ciężarówki,

  • 50. Data: 2010-01-01 13:20:08
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2009-12-22 11:33, AZ wrote:

    > No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

    Pan Kefir juz jest tak stary, madry, znudzony zyciem i PRM, ze nic
    oprocz przywalania sie nie przychodzi mu do glowy.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl