  • 71. Data: 2010-01-04 23:22:19
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    To bylo jakos latem.... kupilem sobie alkomat i juz przy pierwszym
    wyjezdzie na "zlot" moturzystow pozalowalem tego zakupu. Budze sie rano,
    chce jechac do domu, dmucham i widze dramatycznie wysoki wynik.... to
    byl najdramatyczniejszy moment sezonu. Dopiero wieczorem moglem pojechac
    na motocyklu...

    Przyrzeklem sobie, ze wiecej taka sytuacja sie nie powtorzy (alkomat
    bede zostawial w domu ;-) ).

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 72. Data: 2010-01-05 17:11:13
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Kuczu pisze:

    > A mnie to jakos nie dziwi. Wyzylowane na maksa silniki zrobione z
    > najlzejszych materialow musza pasc. Fizyki nie oszukasz. A osobiscie
    > znam cztery R1 roznych rocznikow w ktorych padly silniki.

    Slaba skrzynia w poprzednich modelach to norma, zatarta panewka czy
    podwieszony/zgiety zawor tez widzialem u kumpla w warsztacie. Na ogol
    sprzety katowane przez zoltodziobow na gumie albo wlasnie na zlotach
    jako popisowa przed gawiedzia lub panienkami.

    Na szczescie silniki teraz to czesc wymienna wiec mozna sobie wymieniac
    do woli byle $ byla a warsztaty i ASO sie ciesza... I biznes sie kreci.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 73. Data: 2010-01-06 09:32:19
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-01-03 16:15, Kuczu wrote:

    > A mnie to jakos nie dziwi. Wyzylowane na maksa silniki zrobione z
    > najlzejszych materialow musza pasc. Fizyki nie oszukasz. A osobiscie
    > znam cztery R1 roznych rocznikow w ktorych padly silniki. W trzech padla
    > panewka korbowodowa, w jednej urwal sie lancuch rozrzadu i zrobil
    > masakre w bloku.
    > W sumie malo sie slyszy o padnietych silnikach w tych moto bo predzej
    > laduja na drzewie, w rowie albo pod ciezarowka niz dozywaja przebiegow
    > powodujacych smierc silnika.

    Dokladnie. Kazdy kto ma doczynienia z silnikami od R1 troche wiecej mowi
    dokladnie to samo. Szkoda ze nie wiedzialem o tym wczesniej :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 74. Data: 2010-01-06 15:01:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-06, Masło <s...@S...pl> wrote:

> [...]
    > nadjeżdżającą starą bmw (taki typowy tzw. "dresowór"). Zbliżam się i
    > nagle przez szyberdach wyłazi jakiś typ trzymając coś w ręku i wyciąga
    > tą rękę z tym czymś w moja stronę. Z daleka nie rozpoznałem co to jest i
    > dopiero w miarę zbliżania sie do bmw spostrzegłem, że koleżka trzyma w
    > ręku wycelowany we mnie pistolet. Na moje szczęście ten debil (bo
    > inaczej nazwać go nie można) tylko mierzył do mnie. Dopiero jak go
    > minąłem patrząc jak cały czas we mnie mierzył, zdałem sobie sprawę że
    > jak by pociągnął za spust to skończyło by sie to nieciekawie dla mnie :/
    Moze polmozgi potocznie znane dresami robily sobie jaja ale nigdy nie
    wiadomo, trzeba bylo spojrzec na numery (latwo mowic) i od razu dzwonic
    na policje albo nawet bez numerow. Moze znalazlo by sie przy nich cos
    ciekawego przy ew. kontroli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2010-01-06 15:22:02
    Od: Masło <s...@S...pl>

  • 76. Data: 2010-01-06 16:13:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 16:22:02 +0100, Masło <s...@S...pl> said:

    > Dopiero jak go minąłem patrząc jak cały czas we mnie mierzył, zdałem
    > sobie sprawę że jak by pociągnął za spust to skończyło by sie to
    > nieciekawie dla mnie :/

    Myślisz że od uderzenia plastikową kulką mógłbyś spaść z motocykla? Bo
    szanse na to, że to była prawdziwa broń określiłbym na poziomie 1%

    de Fresz

  • 77. Data: 2010-01-07 11:03:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz że od uderzenia plastikową kulką mógłbyś spaść z motocykla? Bo
    > szanse na to, że to była prawdziwa broń określiłbym na poziomie 1%

    Są też ołowiane kulki. Znacznie groźniejsze od plastikowych.

  • 78. Data: 2010-01-10 02:07:05
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Są też ołowiane kulki. Znacznie groźniejsze od plastikowych.

    Ta historia przypomniała mi zdarzenie sprzed lat;- otóz miałem wówczas
    firmę importową. Przy każdej dostawie dawałem kierowcy czek potwierdzony na
    opłacenie cła na granicy. Pewnego razu dzwoni on do mnie, że jest w
    Cieszynie uziemiony, bo celnicy czeku nie chca zaakceptować, ponieważ nie
    podoba im się podpis pracownika banku, który go potwierdził.
    Cóz robić, nie ma rady,-biore neseserek i wypłacam z banku 1,6 mld zł w
    gotówce (co odpowiada obecnym 160 tys, ale wówczas miało znacznie większa
    siłę nabywczą), krótki sen i nad ranem wsiadam z nim do samochodu .
    Ok. godz. 4 rano (juz robi się widno, ale ruchu zupełnie nie ma) byłem
    (zaspany) już na wówczas pustym odcinku miedzy Piotrkowem a Częstochową. Jak
    z przytoczonych faktów mozna się domyśleć, zdarzenie opisywane miało miejsce
    kilkanaście lat temu, a wtedy głośne były historie o napadach z bronią w
    reku na drodze, często robionych metoda "na koło" No i w własnie w tym
    miejscu zrównuje się ze mna samochód, w którym siedzi 4 podejrzanych typów,
    bardzo nieciekawie wyglądających, którzy pokazują mi właśnie na koło, trabią
    , -sygnalizują, zebym zatrzymał się. Ja pamiętam, że mam te 1,6 mld zł w
    gotówce, boję się, że nie tylko mnie obrabuja, ale może i kuku zrobią..więc
    nie reaguję, a oni próbują zajechac mi drogę. Wyciągam telefon, wtedy
    jeszcze Centertel, żeby zadzwonic na policję, ale w tym miejscu wtedy nie
    było zasięgu. Wtej sytuacji cóż, gaz, a że miałem od nich "nieco" lepszy
    samochód, mimo ze próbowali mnie ścigac szybko im odskoczyłem. Niestety po
    krótkim czasie samochód zaczyna pływać,- faktycznie coś nie tak z kołem.
    Muszę zwolnic, oni mnie dochodzą, zrównują się ze mną i jeden z nich wyciąga
    pistolet i z boku do mnie celuje. Jak na złośc naokoło pusto, zadnych
    zabudowań.. W koncu buda- kiosk. Staje przy nim, oni z bronia wyskakuja,
    własciciel kiosku od srodka zaciąga okiennice;-)
    Wyciągaja mnie z samochodu i wówczas okazuje się na szczęscie, że to był
    patrol policji po cywilnemu, który włąsnie miał łapac tych bandytów na
    drodze. Zobaczyli, ze robi mi się flak, sygnalizowali a ze zacząłem uciekać,
    to zrobiłem sie podejrzany. Efekt koncowy,- sennośc do konca dnia całkowicie
    mi przeszła..;-))

    p47