  • 31. Data: 2009-12-22 22:39:49
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "WIADRO" Nic. w dupę nawet ślizgu małego, wywrotki czy wypadku,
    marny ten sezon płakac sie chce, chodzę zdrowy nic mnie nie boli jak
    bolało zawsze ehh ;(

    Nie martw sie - to dopiero poczatek malzenstwa :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 32. Data: 2009-12-22 22:51:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "kakmar"
    Pierdoleniem teoretyków się nie przejmuj, na podstawie samego oglądania
    > zapisu wideo jest bardzo trudno ocenić prędkość.

    Dokladnie...

    Zareagowałeś całkiem szybko i prawidłowo, widać że co prawda dopiero na
    > sam wjazd ciężarówki, ale trudno za każdym razem bezbłędnie zgadnąć
    > co który kombinuje.

    Ano - i tu w zwiazku z mala szybkoscia sie udalo. Ale jak widzisz cos
    czajace sie z boku, ba (jak mawia Zbigu) nawet jak sie nie czai a tylko moze
    tam byc (nie do konca w widoczne skrzyzowanie) to odpusc...

    ***Tak czy inaczej ogarnąłeś sytuację, która czasem się zdarza i niekiedy
    > kończy się kiepsko.

    Szacun za brak panic brejka i wyjebke - nastepnie (ew. na szczescie tylko)
    wielki watek na preclu na temat jelczow i ich kierowcow

    *** Za szybko to było tutaj:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ipgnUX69GWE

    Lata treningu - i zajebista koordynacja ruchowa

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 33. Data: 2009-12-23 00:43:06
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Marcin N pisze:
    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Jak mi sie browar skonczyl w garazu ;) Cale szczescie mam obok sklep
    24h/dobe a tam sie zawsze zimy Zywiec znajdzie. Poza tym "urywkiem"
    akcji innych przygod brak moze poza powrotem z Basowiszcz ale to takie
    tam lekkie hamowanko na rondzie tylko. Klasyka.

    Pzdr
    PS: "Szkola óczy" ;)))
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 34. Data: 2009-12-23 06:57:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message

    > [...] moze poza powrotem z Basowiszcz

    Bialoruskie korzenie?

    weFAQ&v=qvj

  • 35. Data: 2009-12-23 08:54:09
    Od: fv <f...@c...com>

    Marcin N wrote:
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Obwodnica Garwolina, ja vmax złożony na baku (ponad 220 pokazywał licznik) a z tyłu
    Porsche miga
    długimi. Zjeżdżam na prawy, a on znika za horyzontem. Doszedłem go dopiero w
    Warszawie.

    Miałem łzy w oczach. Nic nie mogłem poradzić.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 36. Data: 2009-12-23 08:58:00
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dnia 22.12.2009 Tmek <g...@o...pl> napisał/a:

    > Za szybko to było tutaj:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ipgnUX69GWE
    > Inna sprawa że koleś wykazał się refleksem Bruce Lee, 5 klatek od
    > pojawienia się zderzaka w kadrze do widocznej reakcji. Cyborg jakiś.

    Jak w youtubie da się oglądać film klatka po klatce?

  • 37. Data: 2009-12-23 09:51:48
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-23 09:58, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Jak w youtubie da się oglądać film klatka po klatce?

    Ściągasz odpowiednim programem na dysk, program przerabia to zjadliwy
    format i już można. Program to np. TubeHunter.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2009-12-23 12:44:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Jak w youtubie da się oglądać film klatka po klatce?

    Ściągnąć na dysk. Użyć kombinacji Qt+perian. W pauzie strzalkami latasz
    co klatkę.

    --
    Glub

  • 39. Data: 2009-12-23 13:21:07
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 23 Gru, 01:43, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
    >...Poza tym "urywkiem" akcji innych przygod brak moze poza powrotem z Basowiszcz ...

    A jak na tych Basowiszczach? Jakiś klimacik, czy tylko nawalone
    nastolaty? Bo się od lat wybieram i wybieram i jakoś nie mogę dojechać
    spod Bondar.
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 40. Data: 2009-12-23 14:29:17
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Nikanor" <p...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > A jak na tych Basowiszczach? Jakiś klimacik, czy tylko nawalone
    > nastolaty? Bo się od lat wybieram i wybieram i jakoś nie mogę dojechać

    Wiarygodny sponsor (L.p. 20):
    http://mswia.gov.pl/download.php?s=1&id=7705
    wiec mozna liczyc takze na dbalosc o klimat. Za ro(c)k chetnie sie wybiore.

    weFAQ&v=qvj