  • 31. Data: 2013-05-30 13:27:34
    Temat: Re: Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

    > To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
    > constans, bez względu na okoliczności. Szlag mnie trafia, gdy z
    > takim muszę się uzerac przez kilkadziesiąt kilometrów. W
    > zabudowanym nakurwia i wszystkich wyprzedza na przejściach dla
    > pieszych, a poza zabudowanym - wlecze niemiłosiernie i zmusza
    > pozostałych użytkowników drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
    > kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

    mnie najbardziej wkurwiaja delikwenci, którzy na wielopasmowym rondzie
    wyprzedzaja mnie na zewnetrznym pasie utrudniajac mi zmiane pasa, mimo,
    ze gostek wjechał na rondo dzieki temu, ze nie jechałem, jak wiekszosc,
    cały czas zewnetrznym pasem.

    --
    @foe_pl

  • 32. Data: 2013-05-30 17:40:37
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > wyprzedzaja mnie na zewnetrznym pasie utrudniajac mi zmiane pasa, mimo,
    > ze gostek wjechał na rondo dzieki temu, ze nie jechałem, jak wiekszosc,

    Dlatego większość jedzie zewnętrznym pasem. :-)

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 33. Data: 2013-05-30 19:14:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 28 May 2013 16:11:42 GMT, tᴏ napisał(a):
    > Uderz w stół... :>

    No wlasnie, kiedys byl chlop z jajami, ale ostatnio sam pisze ze mu
    kapelusz wyrosl :-)

    J.

  • 34. Data: 2013-05-30 19:59:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, May 30, 2013, 7:14:39 PM, you wrote:

    > No wlasnie, kiedys byl chlop z jajami, ale ostatnio sam pisze ze mu
    > kapelusz wyrosl :-)

    Całe 5:30 z Opola do Przemyśla jechałem. Straszne kapelusznictwo. Bez
    TIRów - w poprzedni długi weekend.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-05-30 20:22:10
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Całe 5:30 z Opola do Przemyśla jechałem. Straszne kapelusznictwo. Bez
    > TIRów - w poprzedni długi weekend.

    No tak, weekendowy kapelusznik.A nawet jeszce gorszy, bo długoweekendowy :/

  • 36. Data: 2013-05-30 21:05:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Thursday, May 30, 2013, 8:22:10 PM, you wrote:

    > No tak, weekendowy kapelusznik.A nawet jeszce gorszy, bo długoweekendowy :/

    Żebyś wiedział. Z okazji wyjazdu zimówki na letnie zmieniłem, bo "w
    trasę" jechałem i wstyd było już.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2013-05-30 21:12:21
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Żebyś wiedział. Z okazji wyjazdu zimówki na letnie zmieniłem, bo "w
    > trasę" jechałem i wstyd było już.

    Ja mam jeszcze zimowe w prywatnym :/

  • 38. Data: 2013-05-30 23:28:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-30 07:43, MadMan pisze:

    > Nie rozumiem waszych problemów, ale z moimi marnymi przebiegami typu
    > 10-15 tysięcy km na rok mogę nie mieć doświadczenia.

    Możesz nie mieć. Jak zaczynałem swoją przygodę z częstą jazdą -
    masowanie stóp absem było standardem.

    Natrzepałem hektary kilometrów przez ostatnie 10 lat i troszkę
    się pozmieniało.

    Teściowa mówi, że jeżdżę za szybko i coś tam pokrzykuje z
    tylnego siedzenia, znajomi mi mówią, że to niemożliwe w
    godzinach szczytu 3:30 zrobić Wawa-Wro podczas remontu
    gierkówki. Część ludzi Twierdzi, że nie da się w 4:50 w zimie
    przejechać trasy Wrocław - Przemyśl ...

    A tu taka ciekawostka: ostatnie 10 000 km zrobiłem bez włączenia
    się ABSU.

    Kapeluszniczo nie jeżdżę. Wczoraj z Warszawy do Wrocławia
    średnia (nie jechałem S8) wyszła mi 86 km/h.
    Inna sprawa, że dużo częściej zdejmuję nogę z gazu, a czasówki
    wychodzą mi takie same, to co "stracę zdjęciem nogi z gazu"
    nadrabiam wyprzedzaniem dłuższych kolumn samochodów.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 39. Data: 2013-05-30 23:30:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Całe 5:30 z Opola do Przemyśla jechałem. Straszne kapelusznictwo. Bez
    > TIRów - w poprzedni długi weekend.

    Khem ... Roman :) Da się szybciej ...
    Korzystając miejscami ze starej DK4 miast pchać się A4 ;)
    Wrocław-Przemyśl ostatnio jak leciałem sam (bez pasażerów) 4:50.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 40. Data: 2013-05-31 01:00:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Thursday, May 30, 2013, 11:30:14 PM, you wrote:

    > Khem ... Roman :) Da się szybciej ...

    Oczywiście, że się da - przecież pisze, że kapelusznictwo uprawiałem.
    Ale szybciej będzie spalając średnio 9l/100km a nie 7l/100km.

    > Korzystając miejscami ze starej DK4 miast pchać się A4 ;)

    Ruch na A4 był tak mikry, że nie trzeba było nigdzie zjeżdżać.

    > Wrocław-Przemyśl ostatnio jak leciałem sam (bez pasażerów) 4:50.

    Jechałem z pasażerką. I to ona płaciła za paliwo.

    A różnica to ledwie jakieś 98km A4 (wjeżdżałem na A4 w Gogolinie) -
    niewiele ponad pół godziny więcej. Dla leniwego Lanosa 45 minut.

    Weź pod uwagę, że mi się po prostu nie śpieszyło. Jechałem tak, żeby
    nie zasypiać. Stwierdziłem jedynie, że w okolicach Dębicy ktoś bardzo
    nie lubi kierowców.

    Ogólnie, w słabym ruchu trasa do zrobienia w 4 godziny. Tylko ja już
    się chyba zestarzałem :(

    --
    Best regards,
    RoMan