  • 11. Data: 2009-07-06 03:20:51
    Temat: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik "Jingiel" napisał :

    > Nie dajmy sie zwariowac. Przeciez napisal, ze zona mu glowe suszy, czyli
    > pewnie chodzi o nagrywanie jakichs seriali, a wy od razy HD, blu-ray,
    > moduly cam. Wyciagacie armate, zeby zabic muche :))

    Oczywiście nie miałem na myśli jakości HD :), napisałem że TV podpięty pod
    kablwókę analogową.

    Pozd.A.

  • 12. Data: 2009-07-06 05:23:43
    Temat: Re: Nagrywka-którš kupić?
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Padre napisał:
    > Z mojego prywatnego tunera SAT-PVR bez problemu nagrywam na płytkę bo
    > pliki MPEG2 ściągam z tunera na komputer przez USB

    Jeśli masz takie możliwości, to się da. Nie każdy tuner PVR ma możliwość
    przegrania materiału bez np. wyjmowania dysku, co bywa kłopotliwe przed
    upływem czasu gwarancji ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 13. Data: 2009-07-06 06:13:49
    Temat: Re: Nagrywka-którą kupić?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Z mojego prywatnego tunera SAT-PVR bez problemu nagrywam na płytkę bo
    > pliki MPEG2 ściągam z tunera na komputer przez USB

    zgadza się, tylko jedno zastrzeżenie - autor pytał jaką nagrywarkę kupić a
    nie co oprócz nagrywarki (komp) musze mieć w domu aby np nagrac płytkę.
    poza tym 99% tego typu sprzętu to sprzęd od dostawcy usługi i tej
    funkcjonalnosci nie ma a na dreamboxa nie każdego stać

  • 14. Data: 2009-07-06 07:18:10
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 6 Jul 2009 07:50:51 +0430, "AnToni" <j...@m...pl> wrote:

    >Oczywiście nie miałem na myśli jakości HD :), napisałem że TV podpięty pod
    >kablwókę analogową.

    a skad jestes? Jak ogladasz podstawowe kanaly: tvp1, tvp2, tvp info,
    tv 4, polsat, tvn,puls - to za chwile bedziesz je mial cyfrowo z
    naziemnych nadajnikow i wtedy taka nagrywarka, co ma tylko tuner
    analogowy nie bedzie odbierac (do nagrania) zadnych kanalow. Za chwile
    + rok - bedzie kolejne 7 programow, wiec bedzie to bardzo dobra
    alternatywa dla kablowki/satelity. Jedyny problem jest taki, ze na te
    chwile nie ma nagrywarek (polskim czy tez niemieckim rynku) z cyfrowym
    tunerem dvb-t mpeg-4. Wiec moja propozycja aby samemu zlozyc sobie
    takowa na bazie PC, kart tunerow komputerowych (jakie chcesz to sobie
    wlozysz) + soft - bedzie najbardziej uniwersalnym rozwiazaniem. A
    jezeli nie, to kupuj najtansza (400-600 zl) wyposazona w dysk twardy.

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2009-07-06 08:50:35
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > a skad jestes? Jak ogladasz podstawowe kanaly: tvp1, tvp2, tvp info,
    > tv 4, polsat, tvn,puls - to za chwile bedziesz je mial cyfrowo z

    A ty czytac nie umiesz? Napisal wyraznie, ze ma analogowa kablowke i mu
    zadne DVB-t, HD i komputery niepotrzebne. Wyraznie chodzi o nagrywanie
    sygnalu analogowego z kablowki. To teraz odpowiem konkeretnie na
    pytanie. LG sobie odpusc. Wybierz lepiej Panasonica lub Sony. Sam mam
    samsunga z tunerem dvb-t i wyjsciem HDMI, jestem zadowolony, ale obraz
    moglby byc ciut lepszej jakosci. Tym bardziej, ze ogladam na 40 calowej
    Bravii.

    Jingiel

  • 16. Data: 2009-07-06 09:31:18
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał :

> [...]
    > analogowy nie bedzie odbierac (do nagrania) zadnych kanalow. Za chwile
    > + rok - bedzie kolejne 7 programow, wiec bedzie to bardzo dobra
    O tym że wprowadzą DVB-T wiem, "problem" jest taki że kablówkę mam za darmo
    (współpracuję z siecią kablową) a nie zanosi się na to że w owej sieci
    będzie cyfrowa (kilka lat)

> [...]
    > wlozysz) + soft - bedzie najbardziej uniwersalnym rozwiazaniem. A
    > jezeli nie, to kupuj najtansza (400-600 zl) wyposazona w dysk twardy.

    Wszysto OK i tylko ja Słodowym nie jestem, więc myślę o zakupie nagrywarki
    która pozwoli przetrwać te kilka lat, a że nigdy takiej (nagrywarki)nie
    miałem i poprostu nie wiem na jakie modele zwrócić uwagę to zapytałm,
    liczyłem że wśród czytelników grupyo znajdą się czytelnicy którzy posiadają
    nagrywarki i podpowiedzą że np. xxx jest wartą uwagi.

    Pozd. A.

  • 17. Data: 2009-07-06 09:40:29
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

> [...]

    >wyjsciem HDMI, jestem zadowolony, ale obraz moglby byc ciut lepszej
    >jakosci. Tym bardziej, ze ogladam na 40 calowej Bravii.

    Zwróciłem uwagę na Panasonica DMR-EH58-K, cena wyższa ale przeboleję.
    Mam pytanie jak ogólnie ten model się spisuje, po nagraniu jest np. problem
    z obróbką (wycinanie reklam) i o port USB czy np. czyta z niego DivXa?

    Pozdr.A.

  • 18. Data: 2009-07-06 11:57:50
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 06 Jul 2009 10:50:35 +0200, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

> [...]
    >samsunga z tunerem dvb-t i wyjsciem HDMI, jestem zadowolony, ale obraz
    >moglby byc ciut lepszej jakosci. Tym bardziej, ze ogladam na 40 calowej

    @Jingiel: czytac umie i zrozumialem, ze ma analogowa kablowke, tak jak
    wielu ludzi w tym kraju (i tez ja). Ppiszac o podstawowych kanalach i
    o tym, ze za chwile bedzie mial je cyfrowo naziemnie, to chcialem
    uzmyslowic pytajacemu, ze wcale nie musi (albo za chwile nie bedzie
    musial) placic kablowce za dostarczanie sygnalu, bo bedzie mial dosyc
    atrakcyjna oferte z cyfrowej naziemnej. A z drugiej strony, to 99,99%
    ludzi wogole sobie nie zdaje z tego sprawy - ze za chwile startuje
    naziemna cyfra. I kupowanie sprzetu bez takiej wiedzy moze sie
    skonczyc rozczarowaniem - w stylu a dlaczego moja nowa nagrywarka
    dvd/hdd nie lapie zadnych kanalow???? A tak przynajmniej pytajacy
    bedzie swiadomie podejmowal decyzje o zakupie.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2009-07-06 14:56:30
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik AnToni napisał:
    > Zwróciłem uwagę na Panasonica DMR-EH58-K, cena wyższa ale przeboleję.
    > Mam pytanie jak ogólnie ten model się spisuje, po nagraniu jest np. problem
    > z obróbką (wycinanie reklam) i o port USB czy np. czyta z niego DivXa?

    Mam nieco droższy model (DMR-EH68), ogólnie jest bardzo fajna. Oglądanie
    nagranego materiału nie blokuje nagrywania z timerem (chociaż przy
    pewnych czynnościach timer jest blokowany - np. podczas finalizacji
    płytki). Wycinanie reklam można zrobić z dokładnością do klatki. Dość
    łatwo tworzy się rozdziały - podczas oglądania materiału na pełnym
    ekranie jednym przyciskiem. Przy zgrywaniu na DVD w trybie High Speed
    podział na rozdziały pozostaje, ale tryb nagrania (EP/LP/SP/XP) musi być
    taki sam jak na docelowej płytce, inaczej nagrywarka ignoruje podział na
    rozdziały i tworzy nowy wg własnego widzimisię.
    Z ciekawszych opcji - możesz wczytać płyty CD w formacie LPCM lub mp3 i
    używać ustrojstwa jako szafy grającej.
    Co do odczytu DivX-ów nie wypowiadam się, bo nie używam tej opcji.
    Niedawno pokazała się nowa seria EH49, EH59, nie bardzo wiem, czym się
    różni od x8, poza tym, że dyski mniejsze a cena taka sama (EH68 vs. EH59).
    AFAIR Twój budżet to 900 zł, EH58 można dostać wysyłkowo poniżej 1000.
    Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania dot. tej serii to nie krępuj się.
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 20. Data: 2009-07-06 18:56:28
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > a skad jestes? Jak ogladasz podstawowe kanaly: tvp1, tvp2, tvp info,
    > tv 4, polsat, tvn,puls - to za chwile bedziesz je mial cyfrowo z

    człowieku opanuj się, może kolega: nie chce, nie może albo nie lubi odbioru
    ze standardowej anteny i woli kablówkę

    > i wtedy taka nagrywarka, co ma tylko tuner
    > analogowy nie bedzie odbierac (do nagrania) zadnych kanalow. Za chwile
    > + rok - bedzie kolejne 7 programow, wiec bedzie to bardzo dobra
    > alternatywa dla kablowki/satelity.

    za jaką chiwlę ? za 5 lat kupi sobie nową nagrywarkę a tę odstawi do konta

> [...]
    > takowa na bazie PC, kart tunerow komputerowych (jakie chcesz to sobie
    > wlozysz) + soft - bedzie najbardziej uniwersalnym rozwiazaniem.

    bez sensu, kolega mówi że chce czasem coś nagrać a ty mu kompo za 1000 zł
    każesz składać

    > jezeli nie, to kupuj najtansza (400-600 zl) wyposazona w dysk twardy.

    brawo, obrazileś się że nie zamierza ciebie posłuchać ?