    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Date: Mon, 06 Jul 2009 13:57:50 +0200

    On Mon, 06 Jul 2009 10:50:35 +0200, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    >A ty czytac nie umiesz? Napisal wyraznie, ze ma analogowa kablowke i mu
    >zadne DVB-t, HD i komputery niepotrzebne. Wyraznie chodzi o nagrywanie
    >sygnalu analogowego z kablowki. To teraz odpowiem konkeretnie na
    >pytanie. LG sobie odpusc. Wybierz lepiej Panasonica lub Sony. Sam mam
    >samsunga z tunerem dvb-t i wyjsciem HDMI, jestem zadowolony, ale obraz
    >moglby byc ciut lepszej jakosci. Tym bardziej, ze ogladam na 40 calowej
    >Bravii.

    @Jingiel: czytac umie i zrozumialem, ze ma analogowa kablowke, tak jak
    wielu ludzi w tym kraju (i tez ja). Ppiszac o podstawowych kanalach i
    o tym, ze za chwile bedzie mial je cyfrowo naziemnie, to chcialem
    uzmyslowic pytajacemu, ze wcale nie musi (albo za chwile nie bedzie
    musial) placic kablowce za dostarczanie sygnalu, bo bedzie mial dosyc
    atrakcyjna oferte z cyfrowej naziemnej. A z drugiej strony, to 99,99%
    ludzi wogole sobie nie zdaje z tego sprawy - ze za chwile startuje
    naziemna cyfra. I kupowanie sprzetu bez takiej wiedzy moze sie
    skonczyc rozczarowaniem - w stylu a dlaczego moja nowa nagrywarka
    dvd/hdd nie lapie zadnych kanalow???? A tak przynajmniej pytajacy
    bedzie swiadomie podejmowal decyzje o zakupie.

    --
    ThinkXtra