    From: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Date: Mon, 06 Jul 2009 16:56:30 +0200

    Użytkownik AnToni napisał:
    > Zwróciłem uwagę na Panasonica DMR-EH58-K, cena wyższa ale przeboleję.
    > Mam pytanie jak ogólnie ten model się spisuje, po nagraniu jest np. problem
    > z obróbką (wycinanie reklam) i o port USB czy np. czyta z niego DivXa?

    Mam nieco droższy model (DMR-EH68), ogólnie jest bardzo fajna. Oglądanie
    nagranego materiału nie blokuje nagrywania z timerem (chociaż przy
    pewnych czynnościach timer jest blokowany - np. podczas finalizacji
    płytki). Wycinanie reklam można zrobić z dokładnością do klatki. Dość
    łatwo tworzy się rozdziały - podczas oglądania materiału na pełnym
    ekranie jednym przyciskiem. Przy zgrywaniu na DVD w trybie High Speed
    podział na rozdziały pozostaje, ale tryb nagrania (EP/LP/SP/XP) musi być
    taki sam jak na docelowej płytce, inaczej nagrywarka ignoruje podział na
    rozdziały i tworzy nowy wg własnego widzimisię.
    Z ciekawszych opcji - możesz wczytać płyty CD w formacie LPCM lub mp3 i
    używać ustrojstwa jako szafy grającej.
    Co do odczytu DivX-ów nie wypowiadam się, bo nie używam tej opcji.
    Niedawno pokazała się nowa seria EH49, EH59, nie bardzo wiem, czym się
    różni od x8, poza tym, że dyski mniejsze a cena taka sama (EH68 vs. EH59).
    AFAIR Twój budżet to 900 zł, EH58 można dostać wysyłkowo poniżej 1000.
    Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania dot. tej serii to nie krępuj się.
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *