  • 21. Data: 2009-07-06 19:02:28
    Temat: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:a8p35591m373so8olms591jveiems2hf1j@4ax.com...
    > On Mon, 06 Jul 2009 10:50:35 +0200, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    > @Jingiel: czytac umie i zrozumialem, ze ma analogowa kablowke, tak jak
    > wielu ludzi w tym kraju (i tez ja). Ppiszac o podstawowych kanalach i
    > o tym, ze za chwile bedzie mial je cyfrowo naziemnie, to chcialem
    > uzmyslowic pytajacemu, ze wcale nie musi (albo za chwile nie bedzie
    > musial) placic kablowce za dostarczanie sygnalu, bo bedzie mial dosyc
    > atrakcyjna oferte z cyfrowej naziemnej.

    prosze dopisz jeszcze kiedy to bedzie mial taki wspanialy wybór, tylko nie
    pisz o planach tylko realnych terminach bo ja wczesniej niz 2014-2015 nie
    przewiduje. Zwaz jeszcze prosze na to ze nie kazy moze miec antene albo nie
    kazdy lubi - bo jedna skrzynke z telefonem, internetem i tv.

    >A z drugiej strony, to 99,99%
    > ludzi wogole sobie nie zdaje z tego sprawy - ze za chwile startuje
    > naziemna cyfra.

    No opisz kiedy startuje, napisz jakie programy (pomijam sladowe ilosci
    multipleksów w kilku regionach) jak na razie to sa tylko plany i projekty,
    nie róbmy z ludzi wariatów jeszcze dobre 5-6 lat nie bedzie wielkeigo
    wyboru.

    >I kupowanie sprzetu bez takiej wiedzy moze sie
    > skonczyc rozczarowaniem - w stylu a dlaczego moja nowa nagrywarka
    > dvd/hdd nie lapie zadnych kanalow???? A tak przynajmniej pytajacy
    > bedzie swiadomie podejmowal decyzje o zakupie.

    I jak rozumiem powinien sobie zlozyc kompa bo to jest jedyny swiadomy wybór

  • 22. Data: 2009-07-06 20:46:07
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 6 Jul 2009 20:56:28 +0200, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
    wrote:

    >bez sensu, kolega mówi że chce czasem coś nagrać a ty mu kompo za 1000 zł
    >każesz składać

    to doczytaj, ze przymierza sie do nagrywarki Panasonica ca 1000 zl
    (lub wiecej). Wiec koszt podobny (oczywiscie gdyby dodac elegancka
    obudowe HTPC to koszt rosnie). Dobrze poskladany pc + tunery da o
    niebo wieksze mozliwosci nagrywania niz nagrywarka dvd/hdd z
    analogowym tunerem.

    >brawo, obrazileś się że nie zamierza ciebie posłuchać ?

    a ty co wniosles do dyskusji? NIC, wiec siedz cicho.

    --
    ThinkXtra

  • 23. Data: 2009-07-06 20:51:51
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 6 Jul 2009 21:02:28 +0200, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >przewiduje. Zwaz jeszcze prosze na to ze nie kazy moze miec antene albo nie
    >kazdy lubi - bo jedna skrzynke z telefonem, internetem i tv.

    lubuskie, wielkopolska, mazowsze, malopolska,..... - juz leci i to juz
    docelowo - 7 podstawowych kanalow (I mux), a za rok bedzie drugi.
    Pozostale rejony wystartuja przede wszystkim w 2010 r.

    > I kupowanie sprzetu bez takiej wiedzy moze sie
    >
    >I jak rozumiem powinien sobie zlozyc kompa bo to jest jedyny swiadomy wybór

    jak bedzie wiedzial wszystko i rozwazy wszystkie za i przeciw, to to
    bedzie jego swiadomy wybor/zakup.

    Z dyskusji wyniklej, pytajacy zdaje sobie z wielu rzeczy sprawe i
    chwala mu za to.

    --
    ThinkXtra

  • 24. Data: 2009-07-07 05:05:12
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > lubuskie, wielkopolska, mazowsze, malopolska,..... - juz leci i to juz
    > docelowo - 7 podstawowych kanalow (I mux), a za rok bedzie drugi.
    > Pozostale rejony wystartuja przede wszystkim w 2010 r.

    Twoje wróżby jakoś niezupełnie zgadzają się z danymi:
    http://www.telewizja-cyfrowa.com/harmonogram.html
    Przykładowo Górny Śląsk "dostanie" cyfrę dopiero rok później. A przez
    dwa lata będzie jeszcze TV analogowa.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 25. Data: 2009-07-07 07:54:53
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 6 Jul 2009 20:56:28 +0200, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
    > wrote:
    >

    > a ty co wniosles do dyskusji? NIC, wiec siedz cicho.

    Ty wniosles tyle że na pytanie jaką nagrywarke kupić uparcie twierdzisz
    "żadną bo to baz sensu"

  • 26. Data: 2009-07-07 07:56:14
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    >

    > lubuskie, wielkopolska, mazowsze, malopolska,..... - juz leci i to juz
    > docelowo - 7 podstawowych kanalow (I mux), a za rok bedzie drugi.

    Jakie pokrycie ? ile nadajników ? pisz o realnym a nie planowanym

    > Pozostale rejony wystartuja przede wszystkim w 2010 r.

    Nie prawda

  • 27. Data: 2009-07-07 09:58:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:51:51 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > lubuskie, wielkopolska, mazowsze, malopolska,..... - juz leci i to juz
    > docelowo - 7 podstawowych kanalow (I mux), a za rok bedzie drugi.
    > Pozostale rejony wystartuja przede wszystkim w 2010 r.

    Po pierwsze wszystko wystartuje znacząco później (teraz to są testy), po
    drugie - tylko 7 podstawowych kanałów. Co (i kiedy) będzie poza nimi - nikt
    nie wie, w dodatku wszystko ponad w miarę standardowy pakiet (jakieś tvn7
    itp.) będzie i tak płatne. Po co więc ktoś ma kupować drogą nagrywarkę z
    mpeg4, z której nie wiadomo kiedy skorzysta? Kablówka będzie nadawać
    analogowo jeszcze przez bardzo długi czas, a telewizja naziemna bardzo długo
    będzie oferowała znacznie mniej :)

    > jak bedzie wiedzial wszystko i rozwazy wszystkie za i przeciw, to to
    > bedzie jego swiadomy wybor/zakup.

    Kupowanie komputera zamiast nagrywarki to jest dobre dla geeków... Ale nawet
    im się w końcu odechciewa kombinowania i kupują za niewielkie pieniądze coś
    co po prostu działa ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 28. Data: 2009-07-07 09:59:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 6 Jul 2009 14:01:18 +0430, AnToni napisał(a):

    [...]

    > Wszysto OK i tylko ja Słodowym nie jestem, więc myślę o zakupie nagrywarki
    > która pozwoli przetrwać te kilka lat, a że nigdy takiej (nagrywarki)nie
    > miałem i poprostu nie wiem na jakie modele zwrócić uwagę to zapytałm,
    > liczyłem że wśród czytelników grupyo znajdą się czytelnicy którzy posiadają
    > nagrywarki i podpowiedzą że np. xxx jest wartą uwagi.

    To ja od siebie mogę tylko dodać byś nie myślał nawet o nagrywarkach Manta -
    piszę to jako posiadacz takowej... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2009-07-07 10:04:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > nawet
    > im się w końcu odechciewa kombinowania i kupują za niewielkie pieniądze

    Ciekawe, mnie jakoś od roku działa, bez kombinowania i nie palę się do kupna
    czegoś co działało gorzej.

  • 30. Data: 2009-07-07 10:25:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:46:07 +0200, a...@p...pl napisał(a):
> [...]
    > obudowe HTPC to koszt rosnie). Dobrze poskladany pc + tunery da o
    > niebo wieksze mozliwosci nagrywania niz nagrywarka dvd/hdd z

    I o niebo większe problemy z konfiguracją, do tego bardzo niewygodna obsługa
    oraz nieporęczność samego zestawu ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944