  • 31. Data: 2009-07-07 10:30:52
    Temat: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 12:04:32 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Ciekawe, mnie jakoś od roku działa, bez kombinowania i nie palę się do kupna
    > czegoś co działało gorzej.

    I Twój komputer jest równie cichy jak nagrywarka, startuje w 10 sekund, nie
    zawiesza się, pozwala na wygodne zaplanowanie nagrywania przy użyciu samego
    pilota? Ile zajmuje miejsca - tyle co nagrywarka, czy 5x tyle włączając w to
    dodatkowy monitor?
    Ja też kiedyś byłem młody i chciało mi się np. bawić w pisanie aplikacji pod
    linuxa która zastępowała automatyczną sekretarkę i fax... Ładnie to działało,
    było banalne w obsłudze - i co z tego? Rok później za śmieszne pieniądze
    można było kupić faks z sekretarką, który mimo że nie miał podglądu faksów,
    nie archiwizował nagranych rozmów i nie miał statystyk... za to w zupełności
    wystarczał :)

    Z komputerem zamiast nagrywarki jest podobnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2009-07-07 10:39:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > samego
    > pilota? Ile zajmuje miejsca - tyle co nagrywarka, czy 5x tyle włączając w

    Porównuję z PVR od Cyfry.
    Jest nieco głośniejszy, ale bez przesady, mniejszy niż pvr+dvd, startuje
    dużo szybciej niż cyfrowy pvr, jak najbardziej pozwala na zaplanowanie
    nagrania za pomocą pilota.
    Do tego pozwala odbierać coś więcej niż tylko Cyfrę i dvb-t, umożliwia
    oglądanie divx,ów, zdjęć itd w tempie nieosiągalnym dla dvd.

    Zacina się mniej niż cyfrowy pvr, ja decyduję kiedy zmieniam soft i na jaki
    itd.
    Coś jeszcze?

    > Z komputerem zamiast nagrywarki jest podobnie.

    Bredzisz o czymś o czym nie masz pojęcia.
    Może Cię to po prostu przerosło (gdy próbowałeś).

    Fakt, że zanim wszystko zadziałało jak trzeba to spędziłem przy tym kilka
    tygodni.
    Więc nie jest to zabawa dla laika, trzeba trochę wiedzy łyknąć.

    Ale różnica pomiędzy jakością czegoś nagranego z analoga, albo nawet z sat
    przez SCART, a czymś nagranym wprost z powietrza lub nieba jest zasadnicza.

  • 33. Data: 2009-07-07 12:14:33
    Temat: Re: Nagrywka-którš kupić?
    Od: Padre <P...@n...net>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > zgadza się, tylko jedno zastrzeżenie - autor pytał jaką nagrywarkę kupić a
    > nie co oprócz nagrywarki (komp) musze mieć w domu aby np nagrac płytkę.
    > poza tym 99% tego typu sprzętu to sprzęd od dostawcy usługi i tej
    > funkcjonalnosci nie ma a na dreamboxa nie każdego stać

    Mnie nie stać dla tego kupiłem Kathreina za 400zł :)

  • 34. Data: 2009-07-07 12:35:15
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Ale różnica pomiędzy jakością czegoś nagranego z analoga, albo nawet z
    > sat przez SCART, a czymś nagranym wprost z powietrza lub nieba jest
    > zasadnicza.

    A ty rozumiesz, ze czlowiek ma analogowa kablowke za darmo i nie bedzie
    kombinowal? Po cholere mu cyfry, nagrywanie strumienia. Powiedz jeszcze
    ile zestaw kosztowal. Razem z kartami tunerow itp, itd. Poza tym
    konfigurowanie przez kilka tygodni, to juz dyskwalifikuje normalne
    zastosowanie.

    Jingiel

  • 35. Data: 2009-07-07 13:48:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 12:39:27 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]
    > Do tego pozwala odbierać coś więcej niż tylko Cyfrę i dvb-t, umożliwia
    > oglądanie divx,ów, zdjęć itd w tempie nieosiągalnym dla dvd.

    Super. A teraz napisz ile Ci zajęło:
    - znalezienie konfiguracji która będzie działała (bez konfliktów między
    tunerami),
    - znalezienie odpowiedniego softu,
    - zainstalowanie tego
    - skonfigurowanie.

    I masz odpowiedź, dlaczego to się nadaje dlla geeka a nie dla normalnego
    użytkownika ;)

    > Bredzisz o czymś o czym nie masz pojęcia.
    > Może Cię to po prostu przerosło (gdy próbowałeś).

    Może po prostu wolę używać rzeczy dedykowanych i działających od kopa,
    zamiast kombinować tygodniami/miesiącami by mieć coś super-hiper i
    skomplikowanego w obsłudze jak odrzutowiec :)

    > Fakt, że zanim wszystko zadziałało jak trzeba to spędziłem przy tym kilka
    > tygodni.
    > Więc nie jest to zabawa dla laika, trzeba trochę wiedzy łyknąć.

    No właśnie. A chciałeś to zaproponować laikowi.

    > Ale różnica pomiędzy jakością czegoś nagranego z analoga, albo nawet z sat
    > przez SCART, a czymś nagranym wprost z powietrza lub nieba jest zasadnicza.

    Pod warunkiem że idzie z powietrza - a idzie tylko w niektórych miastach
    i na ograniczonym obszarze, z ograniczoną ofertą programów.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 36. Data: 2009-07-07 18:18:40
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:
    [...]
    > Pod warunkiem że idzie z powietrza - a idzie tylko w niektórych miastach
    > i na ograniczonym obszarze, z ograniczoną ofertą programów.

    I niestety jeszcze przez kilka lat tak będzie, a w tym czasie nagrywarka
    nawet porządnej marki może się zestarzeć moralnie (czego nikomu nie życzę).

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 37. Data: 2009-07-07 20:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A ty rozumiesz, ze czlowiek ma analogowa kablowke za darmo

    A czy Ty rozumiesz komu i na co ja odpowiadałem, czy przeczytałeś tylko dwa
    posty w wątku (pytanie i mój post hen gdzieś daleko dalej), wskutek czego
    postanowiłeś się dopieprzyć?

    >i nie bedzie kombinowal? Po cholere mu cyfry, nagrywanie strumienia.
    >Powiedz jeszcze ile zestaw kosztowal. Razem z kartami tunerow itp, itd.

    Pisałem - mniej niż sam tuner potrafiący obsłużyć to samo z dyskiem i
    nagrywarka.

  • 38. Data: 2009-07-07 20:26:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Super. A teraz napisz ile Ci zajęło:
    > - znalezienie konfiguracji która będzie działała (bez konfliktów między
> [...]

    Po co pytasz o coś, co miałeś podane na talerzu w poście na który
    odpowiedziałeś?

    > I masz odpowiedź, dlaczego to się nadaje dlla geeka a nie dla normalnego
    > użytkownika ;)

    Konfigurowanie tegoż - i owszem.
    Ale dla normalnego i kumatego użytkownika PC już sama obsługa nie jest
    problemem.
    Nawet moja żona sobie radzi, nie gorzej niż z pvr od Cyfry.

    > Może po prostu wolę używać rzeczy dedykowanych i działających od kopa,

    Twoja wola.
    Ale nie wciskaj komuś kitów, że to jedyna opcja, bo to nieprawda.
    Taki pvr to nic innego jak dedykowany komp, nad którymś ktoś już robotę nad
    softem za Ciebie wykonał.
    Ma to rzecz jasna swoje plusy, ale ma też i minusy.
    IMO tych drugich jest więcej, no ale ja się komputera nie boję.

    > No właśnie. A chciałeś to zaproponować laikowi.

    Nikomu nic nie proponowałem.
    Tylko sprostowałem bzdury które napisałeś.
    Chyba nie bardzo wiesz komu i na co odpowiadasz.

    > Pod warunkiem że idzie z powietrza - a idzie tylko w niektórych miastach
    > i na ograniczonym obszarze, z ograniczoną ofertą programów.

    Z powietrza, czy z nieba - nie ma znaczenia.
    Skądś ten pierwotny sygnał wziąć się musi.
    Pośrednictwo kablówki go nie wyprodukuje.

  • 39. Data: 2009-07-08 09:07:57
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Pisałem - mniej niż sam tuner potrafiący obsłużyć to samo z dyskiem i
    > nagrywarka.

    Mniej tzn. ile konkretnie, bo to pojecie wzgledne.

    Jingiel

  • 40. Data: 2009-07-08 09:24:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mniej tzn. ile konkretnie, bo to pojecie wzgledne.

    A co, kalkulator wcięło?

    Tuner HD combo (z dvb-s2, dvb-t, czytnikiem seca) usb to jakieś 1000 zł.
    Dysk do niego to jakieś 300 zł minimum.
    Nagrywarka dvd kolejne 300 zł.

    HTPC z kartami dvb-s2 i dvb-t, czytnikiem Phoenix, który uciągnie HD
    kosztuje mniej niz 1600 zł.