    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Date: Tue, 7 Jul 2009 22:26:53 +0200
    <t...@4...com> <h2q2t7$cct$1@polsl.pl>
    <h2q7v2$uoa$1@node1.news.atman.pl>
    <h2s3ou$q8k$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    <h2s41a$7s4$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@4...com>
    <h2tho4$8oa$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <s...@t...ceti.pl> <h2v6je$bhb$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h2v8ku$hhs$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości news:

    > Super. A teraz napisz ile Ci zajęło:
    > - znalezienie konfiguracji która będzie działała (bez konfliktów między
    > tunerami),
    > - znalezienie odpowiedniego softu,
    > - zainstalowanie tego
    > - skonfigurowanie.

    Po co pytasz o coś, co miałeś podane na talerzu w poście na który
    odpowiedziałeś?

    > I masz odpowiedź, dlaczego to się nadaje dlla geeka a nie dla normalnego
    > użytkownika ;)

    Konfigurowanie tegoż - i owszem.
    Ale dla normalnego i kumatego użytkownika PC już sama obsługa nie jest
    problemem.
    Nawet moja żona sobie radzi, nie gorzej niż z pvr od Cyfry.

    > Może po prostu wolę używać rzeczy dedykowanych i działających od kopa,

    Twoja wola.
    Ale nie wciskaj komuś kitów, że to jedyna opcja, bo to nieprawda.
    Taki pvr to nic innego jak dedykowany komp, nad którymś ktoś już robotę nad
    softem za Ciebie wykonał.
    Ma to rzecz jasna swoje plusy, ale ma też i minusy.
    IMO tych drugich jest więcej, no ale ja się komputera nie boję.

    > No właśnie. A chciałeś to zaproponować laikowi.

    Nikomu nic nie proponowałem.
    Tylko sprostowałem bzdury które napisałeś.
    Chyba nie bardzo wiesz komu i na co odpowiadasz.

    > Pod warunkiem że idzie z powietrza - a idzie tylko w niektórych miastach
    > i na ograniczonym obszarze, z ograniczoną ofertą programów.

    Z powietrza, czy z nieba - nie ma znaczenia.
    Skądś ten pierwotny sygnał wziąć się musi.
    Pośrednictwo kablówki go nie wyprodukuje.