    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywka-któr1 kupia?
    Date: Tue, 7 Jul 2009 12:39:27 +0200
    <t...@4...com> <h2q2t7$cct$1@polsl.pl>
    <h2q7v2$uoa$1@node1.news.atman.pl>
    <h2s3ou$q8k$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    <h2s41a$7s4$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@4...com>
    <h2tho4$8oa$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <s...@t...ceti.pl> <h2v6je$bhb$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości news:

    > I Twój komputer jest równie cichy jak nagrywarka, startuje w 10 sekund,
    > nie
    > zawiesza się, pozwala na wygodne zaplanowanie nagrywania przy użyciu
    > samego
    > pilota? Ile zajmuje miejsca - tyle co nagrywarka, czy 5x tyle włączając w
    > dodatkowy monitor?

    Porównuję z PVR od Cyfry.
    Jest nieco głośniejszy, ale bez przesady, mniejszy niż pvr+dvd, startuje
    dużo szybciej niż cyfrowy pvr, jak najbardziej pozwala na zaplanowanie
    nagrania za pomocą pilota.
    Do tego pozwala odbierać coś więcej niż tylko Cyfrę i dvb-t, umożliwia
    oglądanie divx,ów, zdjęć itd w tempie nieosiągalnym dla dvd.

    Zacina się mniej niż cyfrowy pvr, ja decyduję kiedy zmieniam soft i na jaki
    itd.
    Coś jeszcze?

    > Z komputerem zamiast nagrywarki jest podobnie.

    Bredzisz o czymś o czym nie masz pojęcia.
    Może Cię to po prostu przerosło (gdy próbowałeś).

    Fakt, że zanim wszystko zadziałało jak trzeba to spędziłem przy tym kilka
    tygodni.
    Więc nie jest to zabawa dla laika, trzeba trochę wiedzy łyknąć.

    Ale różnica pomiędzy jakością czegoś nagranego z analoga, albo nawet z sat
    przez SCART, a czymś nagranym wprost z powietrza lub nieba jest zasadnicza.