  • 41. Data: 2011-04-11 21:52:37
    Temat: Re: Nagrywarka TSS
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-11 22:50, Andrzej Libiszewski pisze:

    > To szczera prawda, niestety. Oczywiście, o prawdę też można się obrażać.

    > Obraża się, obraża. Zwłaszcza jak kobiera sama języka za zębami trzymać nie
    > potrafi i obraża innych - tak nie po kobiecemu.

    > Zmykaj stąd.

    Ty zmykaj gnojku do swojej budy.

    --
    animka

  • 42. Data: 2011-04-11 22:32:23
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Żaden nie wiedzial i nie napisał jak usunąć firmware nagrywarki. Za to
    > skunksy smrodzić tylko potrafią. Ot takie zwykłe śmierdziele.
    > Jak już wcześniej napisałam-sprawa tego firmware jest  już nieaktualna,
    > bo to wina płytki Verbatim.
    > animka

    Scanerom - on line za bardzo bym nie wierzył.
    Prawdopodobnie problem nie został do końca rozwiązany - bo mało prawdopodobne
    jest, aby taki dobry napęd (mam taki tylko PATA) nie czytał tak dobrych płyt
    jak Verbatim. Może zdarzyło Ci sie kupić jakąś podróbkę tej marki.
    Firmware zawsze można spróbowac wgrać jeszcze raz jak coś nie pasuje.
    Pozdrawiam.

  • 44. Data: 2011-04-12 01:12:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 23:51:19 +0200, animka napisał(a):

    > LOL
    > A kto by chciał takich śmierdzieli szczekających jak wy gołodupki hoop
    > do kupki?

    Normalni ludzie, którzy szukają skutecznego rozwiązania swoich problemów ze
    sprzętem (na tej grupie) bądź oprogramowaniem (na innych).

    [ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend". ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 43. Data: 2011-04-12 01:12:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 23:47:26 +0200, animka napisał(a):

    > Jaka prawda- tępaki?

    Taka serdeńko, której cały czas nie chcesz zaakceptować...

    [ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest ]
    [ tylu idiotów. (Stanisław Lem) ]

  • 45. Data: 2011-04-12 01:12:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:23:06 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > :D

    Tej. Ja pytałem poważnie.

    > Oj, nie przesadzaj. Do takiej operacji trzeba wiedzieć co się zrobiło ;)

    Animka by nie wiedziała? :-O

    > No tu już poszedłeś po bandzie :)

    Przepraszam. Zachowałem się jak gówniarz...

    [ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to ]
    [ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź... ]
    [ ...I przeważnie to jest rzeź... (Musk) ]

  • 46. Data: 2011-04-12 01:12:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 22:45:20 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Zawsze można przykryć plandeką, żeby nie było widać.

    > O ile nie uciekłby byle dalej :)

    Panowie - umówmy się. Grupy są po to, by sobie pomagać. Owszem trafiają się
    egzemplarze... hmm... specyficzne, wśród których nie ukrywajmy Animka
    naprawdę dzierży palmę pierwszeństwa, ale trzymajmy pewien poziom, OK? :)
    Wyleźć z Jej KFa to banalna kwestia. Nie to jest moim celem. Moim celem
    punktowania Jej mądrości jest chęć zaindeksowania odpowiedzi, które - mam
    nadzieję - pomogą osobom wyszukującym rozwiązań swoich problemów w
    powstrzymaniu się od stosowania Jej... hmm... "rozwiązań" w praktyce.

    [ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul. ]
    [ (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]

  • 47. Data: 2011-04-12 05:52:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    animka napisa?(a):

    > Jak już wcześniej napisałam-sprawa tego firmware jest już nieaktualna,
    > bo to wina płytki Verbatim.

    Bo to pewno był Verbatim Printable... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 48. Data: 2011-04-12 05:53:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    [...]

    > Wątpię, czy rozpoznała co to jest ta pralka i czym się różni ;)

    Miele produkuje pralki, ktore sobie samemu aktualizacje z Sieci
    sciagaja ;)

    j.

  • 49. Data: 2011-04-12 06:08:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości grup
    > Ale z ciebie cham i prostak. Po co kobietę obrażasz? Może pisać sobie co chce
    > ale mężczyzna by nie napisał tego co ty. Kobiet się nie obraża. Dla mnie
    > jestes gównem.

    Ona może obrażać? Zresztą walczą o równouprawnienie, więc Hektor postąpił
    prawidłowo.

  • 50. Data: 2011-04-12 16:01:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    > Jaka prawda- tępaki?

    Że jesteś głupsza od blondynkek z kawałów.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,