  • Data: 2011-11-28 11:56:23
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-28 12:43, Jacek pisze:

    > Ja wolabym odkrecic 3 srubki na krzyz i przeczyscic.
    > Szanse, ze zadziala sa duze. Jezeli zadziala, to jestem 80zl do przodu.
    > Za taka kwote mozna napelnic chlebem wiele kieliszkow;)

    Wiesz co ja zrobiłam przedtem? ( i teraz mi ta nagrywarka szwankuje).
    Było prawie ciemno w pokoju, paliła się tylko mała lampeczka, a ja
    wyjęłam z nowego opakowania płytkę dvd i wsadzilam ją do napędu. Coś tam
    zaczęło się ślizgać. Otwieram tackę, a tam na tej płycie krążek
    styropianowy z opakowania :D No i tym się chyba nagrywarka dorobiła.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w