  • 11. Data: 2012-12-09 19:01:45
    Temat: Re: Nagrywanie z tunera DVB-S
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:50c4aff7$...@n...home.net.pl...

    > Kto, oprócz CP (aktualnie BEZ możliwości nagrywania) oferuje operatorskie
    > wersje DVB-T?

    C+, Orange, N.

  • 12. Data: 2012-12-10 07:59:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:50c4aff7$...@n...home.net.pl...

    > C+, Orange, N.

    Pokusiłbym się o stwierdzenie, że żaden z wymienionych nie ma w ofercie
    tunera DVB-T, a DVB-S/S2 z opcją DVB-T ;-)

  • 13. Data: 2012-12-10 18:11:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:50c58857$...@n...home.net.pl...

    > Pokusiłbym się o stwierdzenie, że żaden z wymienionych nie ma w ofercie
    > tunera DVB-T, a DVB-S/S2 z opcją DVB-T ;-)

    Oczywiście.
    Tylko co to zmienia?

  • 14. Data: 2012-12-11 10:23:38
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    >Większość tunerów DVB-T, z jakimi miałem ostatnio do czynienia, nie koduje
    >nagrań na USB. Wszystkie telewizory z opcją nagrywania jakie macałem,
    >kodują. Gorzej, tworzą własny filesystem, niedostępny z innych urządzeń.

    Nie wlasny, a XFS. Przynajmniej w moim Samsungu.

  • 15. Data: 2012-12-11 11:18:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kell a <k...@n...com> wrote:

    > Nie wlasny, a XFS. Przynajmniej w moim Samsungu.

    Ale możesz coś dalej z tym zrobić, oprócz świadomości że masz XFS?

  • 16. Data: 2012-12-12 11:25:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    >Ale możesz coś dalej z tym zrobić, oprócz świadomości że masz XFS?

    XFS jest popularnym FS (ja np. uzywam go na serwerach w pracy)