  • 1. Data: 2010-10-27 09:53:47
    Temat: Nagrywanie video DSLRami Canon a IS
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Krotkie pytanko - czy stabilizacja w obiektywie dziala podczas nagrywania
    filmow Canonami?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-10-27 11:04:31
    Temat: Re: Nagrywanie video DSLRami Canon a IS
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > Krotkie pytanko - czy stabilizacja w obiektywie dziala podczas nagrywania
    > filmow Canonami?

    Tak.

  • 3. Data: 2010-10-27 11:10:41
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "kurdybanek" <k...@n...plt> wrote in message

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tak.
    przy panoramowanie dobrze miec obiektywa z dwoma trybami IS
    i oczywiście uzywac w tyrybie PAN. Nie skacze przy szybkim panoramowanie jak
    zwyklły IS

    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-27 11:28:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy panoramowanie dobrze miec obiektywa z dwoma trybami IS
    > i oczywiście uzywac w tyrybie PAN. Nie skacze przy szybkim panoramowanie

    Jak z tym jest w kicie dolaczanym do 550D?

    Ma tryb panoramowania, czy nie?

  • 5. Data: 2010-10-27 11:52:34
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    > Użytkownik "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak z tym jest w kicie dolaczanym do 550D?
    >
    > Ma tryb panoramowania, czy nie?

    niema, musi być przełącznik trybów Mode I i Mode II
    np. jak w 70-200 L 4 IS USM

    Tomek

  • 6. Data: 2010-10-27 12:14:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > niema, musi być przełącznik trybów Mode I i Mode II
    > np. jak w 70-200 L 4 IS USM

    A jest jakies szklo do Cwanona w zakresie ogniskowych
    kita z dwoma trybami stabilizacji?

  • 7. Data: 2010-10-27 12:28:40
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    > A jest jakies szklo do Cwanona w zakresie ogniskowych
    > kita z dwoma trybami stabilizacji?

    z tego co wiem, to niema.bezpośrednio w tym zakrecie.
    najszerzej będzie miał w 28-300 f/3.5-56 L IS USM
    on dwa tryby stabilizacji.

    Tomek

  • 8. Data: 2010-10-27 15:54:03
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-27 11:53, kamil pisze:
    > Krotkie pytanko - czy stabilizacja w obiektywie dziala podczas
    > nagrywania filmow Canonami?

    Tak. Ale trzeba uwazac na wbudowany mikrofon, bo IS w szkle halasuje i
    pieknie nagrywa sie na sciezce dzwiekowej. Oczywiscie, przy zewnetrznym
    zrodle dzwieku problem nie ma znaczenia.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net