  • 21. Data: 2015-12-01 18:18:51
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB (ot)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.12.2015 o 01:09, Marek pisze:
    > na AV
    >
    > Jeśli źródłem jest inne AVin (nie tuner wew.) to możliwe.

    Umnie w plazmowym panasoniku (z mpeg4), był sygnał na euro/av out do
    nagrywania. ja głównie oglądałem audycje dokumentalne (discovery,
    knowledge itp) więc jakość: źródło pal, kodowanie "magnetowidu" mpeg2
    nie wnosiły istotnej utraty jakości. jak ktoś chce to udostępnie
    kawałek. Tuner sat od telewizji "N", gdy używał hdmi, wyłączał sygnał
    wizyjny z gniazda euro. jak go przełączałem na component/composite to na
    euro wracał sygnał wideo.
    Różne takie zabezpieczenia DMR czy jak to się nazywa, moim zdaniem mało
    wnoszą. tak czy inaczej da się ten obraz zobaczyć na ekranie komputera.
    a dzisiejszy przeciętny komputer jest w stanie w locie zakodować obraz
    wideo w jakości hd. Tak więc... zabezpieczenie uderza właśnie w osoby
    które chcą sobie nagrać kolejny odcinek serialu i obejrzeć za 3 godziny.
    reasumując: Z euro nagrasz legalnie, bez problemu. z hdmi - kiedyś się
    nie dało, albo było to bardzo drogie. jeśli się coś zmieniło - dajcie
    znać koledzy.

    ToMasz

  • 22. Data: 2015-12-02 08:35:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 18:18, ToMasz pisze:

> [...]
    > wideo w jakości hd. Tak więc... zabezpieczenie uderza właśnie w osoby
    > które chcą sobie nagrać kolejny odcinek serialu i obejrzeć za 3 godziny.

    Święta racja. Precz z łamaniem wolności obywatelskich :-)

  • 23. Data: 2015-12-02 16:50:48
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: romek <b...@m...com>

    Dnia Sat, 28 Nov 2015 20:18:00 +0100, romek napisał(a):

    Podsumowując informuję, że otrzymałem odpowiedź z Multimedia Polska:

    "Witam,

    Dziękujemy za kontakt z naszą firmą.

    W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragnę poinformować, iż w przypadku
    usługi multiroom możliwe jest korzystanie z jednego rodzaju podłączenia (2x
    dekoder lub 2x CAM). Nie ma technicznych możliwości na podłączenie dekodera
    i modułu CAM. Dziękujemy za zgłoszenie.

    W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

    Zapraszam również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod
    numerem 244 244 244."

    Niestety.

    romek

  • 24. Data: 2015-12-02 20:37:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 01 Dec 2015 18:18:51 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
> [...]
    > nagrywania. ja głównie oglądałem audycje dokumentalne (discovery,
    > knowledge itp) więc jakość: źródło pal, kodowanie "magnetowidu"

    z czego było źródło tego discovery, z tunera tv czy zew. tunera tvsat
    podlaczonego do rv przez złącze analogowe?

    > nie wnosiły istotnej utraty jakości. jak ktoś chce to udostępnie
    > kawałek. Tuner sat od telewizji "N", gdy używał hdmi, wyłączał
    sygnał

    no widzisz.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2015-12-02 20:38:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Dec 2015 08:35:22 +0100, z <...@...pl> wrote:
    > Święta racja. Precz z łamaniem wolności obywatelskich :-)

    To by miało sens, gdyby obywatele NIE kupowali urządzeń, które mają
    DRM.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2015-12-13 21:39:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jak chcesz archiwizować sobie nagrania, to kup zewnętrzny tuner DVB-C z
    > miejscem na moduł CI. Są do dostania na Allegro.

    jaka jest miej więcej cena?
    ToMasz

  • 27. Data: 2015-12-14 11:19:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > jaka jest miej więcej cena?

    300-400 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2015-12-14 11:22:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I jak miałby go sobie podłączyć? Zdaje się współczesne tv nie wyprowadzaja
    > w żadnej formie sygnałowej (analogowej lub cyfrowej) tego co jest na
    > ekranie lub na wyjściu z wew. tunera.

    Jest cyfrowy sygnał na HDMI. :)

    Są już na Allegro nagrywarki z HDMI i HDCP.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 29. Data: 2015-12-14 13:19:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Dec 2015 11:22:59 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Jest cyfrowy sygnał na HDMI. :)

    Jako wyjście w tv? Bo założenie było takie aby nagrywać to co jest
    aktualnie na ekranie tv bez znaczenia z jakiego źródła jest obraz (tv
    analog, wbudowany dvb-t czy zew. tuner tv sat)

    > Są już na Allegro nagrywarki z HDMI i HDCP.

    Ale rozumiem nagrania nie da się wyjąć i skopiować na inny nośnik?

    --
    Marek

  • 30. Data: 2015-12-14 14:20:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ..

> [...]
    > analog, wbudowany dvb-t czy zew. tuner tv sat)

    > Ale rozumiem nagrania nie da się wyjąć i skopiować na inny nośnik?

    To chińczyk, więc jest szansa, że nie będzie głupich ograniczeń narzuconych
    przez lobbystów.

    http://allegro.pl/velocap-nagrywarka-hdmi-hd-tv-xbox
    -ps3-ps4-hdcp-i5815655638.html

    Nawet napisali, że jest soft do edycji nagrań na komputerze, więc da się
    odtwarzać na innym sprzęcie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba