  • 11. Data: 2015-11-29 18:15:37
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "romek" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:71638dc6ig9m.n6ypxt0az2k0$.dlg@40tude.net...

    > i analogowa i dvb-c, ale kanały odbieram przez osobny dekoder. Na dvb-c
    > mam
    > wszystko zakodowane.

    Nie spotkałem TV, który potrafi nagrać z analogu, czyli zrobić kodowanie
    analog na strumień cyfrowy. TV nie mają wbudowanego kodera cyfrowego.
    Nagrywać sygnał cyfrowy DVB-C/T/S na USB potrafi teraz co najmniej 80%
    telewizorów. Tylko jest niuans opisywany małym druczkiem w instrukcjach:
    nadawca sygnału może zabronić nagrywania i TV musi to respektować i odmówi
    nagrywania.

    > ma te głowice, ale na sygnale z dekodera nic nie idzie ustawić.

    Jak masz podłączony dekoder do TV? Po HDMI?

    Najlepiej zrób jak radzi Cavallino. Weź od kablówki moduł CI i włóż do
    telewizora.
    A tak w ogóle, to jaki masz teraz TV? Co piszą w instrukcji o nagrywaniu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2015-11-29 18:42:16
    Od: romek <b...@m...com>

    > Albo pytałeś o coś innego, albo nie zrozumiałeś odpowiedzi.
    >
    > Czy karta CI, czy dekoder STB - to tylko inna obudowa. Nie ma znaczenia
    > - poza oczywiście np. HDD przy STB.
    >
    > Ewentualnie sam sobie kup moduł CI i do niego włóż kartę dekodującą.

    Możliwe że nie kumam, ale w moim dekoderze ADB 5810CDX nie ma żadnego
    wejścia na kartę dekodującą bo takiej ten dekoder nie używa więc po co mam
    kupować moduł CI - ten mam w telewizorze a skoro dekoder nie korzysta z
    karty to dekoduje sygnał inaczej niż karta wykorzystująca moduł CI.

    --
    romek

  • 13. Data: 2015-11-29 18:48:31
    Od: romek <b...@m...com>

    > Jak masz podłączony dekoder do TV? Po HDMI?
    dekoder ADB 5810CDX podłączony jest do TV po HDMI a sam dekoder podłączony
    jest do gniazda kablówki w ścianie.

    > Najlepiej zrób jak radzi Cavallino. Weź od kablówki moduł CI i włóż do
    > telewizora.
    jutro jeszcze raz poruszę ten temat z pomocą techniczną kablówki i dam
    znać.

    romek

  • 14. Data: 2015-11-29 18:57:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > dekoder ADB 5810CDX podłączony jest do TV po HDMI a sam dekoder podłączony
    > jest do gniazda kablówki w ścianie.

    > jutro jeszcze raz poruszę ten temat z pomocą techniczną kablówki i dam
    > znać.

    Masz w TV gniazdo na moduł CI? Czy Twój TV ma funkcję nagrywania? Sprawdź w
    instrukcji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-11-29 19:01:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:565b3bb6$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "romek" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Masz w TV gniazdo na moduł CI? Czy Twój TV ma funkcję nagrywania? Sprawdź
    > w instrukcji.

    Jeszcze jedno. TV szyfrują nagrania zapisywane na dysku, więc nie odtworzysz
    ich na niczym innym niż ten konkretny egzemplarz TV.
    Jak chcesz archiwizować sobie nagrania, to kup zewnętrzny tuner DVB-C z
    miejscem na moduł CI. Są do dostania na Allegro.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2015-11-29 19:35:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > kupować moduł CI - ten mam w telewizorze a skoro dekoder nie korzysta z
    > karty to dekoduje sygnał inaczej niż karta wykorzystująca moduł CI.

    Dekoder ma kartę "wbudowaną". Zewnętrzny moduł CAM wkładany do gniazda CI w
    telewizorze ma kartę:

    http://www.multimedia.pl/modul_CAM

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-11-30 11:17:33
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB (ot)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Nov 2015 22:05:28 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > cyfrowy magnetowid chyba by Ci się przydał

    I jak miałby go sobie podłączyć? Zdaje się współczesne tv nie
    wyprowadzaja w żadnej formie sygnałowej (analogowej lub cyfrowej)
    tego co jest na ekranie lub na wyjściu z wew. tunera.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2015-11-30 12:04:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-30 o 11:17, Marek pisze:

    > I jak miałby go sobie podłączyć? Zdaje się współczesne tv nie
    > wyprowadzaja w żadnej formie sygnałowej (analogowej lub cyfrowej) tego
    > co jest na ekranie lub na wyjściu z wew. tunera.

    Są urządzenia z HDMI -in i -out.
    Ale to cofanie się w czasy VHS, tylko na innym medium.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2015-11-30 14:18:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I jak miałby go sobie podłączyć? Zdaje się współczesne tv nie wyprowadzaja
    > w żadnej formie sygnałowej (analogowej lub cyfrowej) tego co jest na
    > ekranie lub na wyjściu z wew. tunera.

    Sprawdzę z ciekawości, bo w moim TV jest opcja typu: źródło sygnału na AV
    OUT.
    Może będzie tam analog ze zdekodowanego przez CAM sygnału z DVB-C?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2015-12-01 01:09:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Nov 2015 14:18:26 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Sprawdzę z ciekawości, bo w moim TV jest opcja typu: źródło sygnału
    na AV
    > OUT.

    Jeśli źródłem jest inne AVin (nie tuner wew.) to możliwe.

    > Może będzie tam analog ze zdekodowanego przez CAM sygnału z DVB-C?

    Wątpię, DRM się kłania, tzw. "dziura analogowa" jest coraz
    skuteczniej zatykana.

    --
    Marek