    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywanie przez USB (ot)
    Date: Tue, 01 Dec 2015 18:18:51 +0100

    W dniu 01.12.2015 o 01:09, Marek pisze:
    > na AV
    >
    > Jeśli źródłem jest inne AVin (nie tuner wew.) to możliwe.

    Umnie w plazmowym panasoniku (z mpeg4), był sygnał na euro/av out do
    nagrywania. ja głównie oglądałem audycje dokumentalne (discovery,
    knowledge itp) więc jakość: źródło pal, kodowanie "magnetowidu" mpeg2
    nie wnosiły istotnej utraty jakości. jak ktoś chce to udostępnie
    kawałek. Tuner sat od telewizji "N", gdy używał hdmi, wyłączał sygnał
    wizyjny z gniazda euro. jak go przełączałem na component/composite to na
    euro wracał sygnał wideo.
    Różne takie zabezpieczenia DMR czy jak to się nazywa, moim zdaniem mało
    wnoszą. tak czy inaczej da się ten obraz zobaczyć na ekranie komputera.
    a dzisiejszy przeciętny komputer jest w stanie w locie zakodować obraz
    wideo w jakości hd. Tak więc... zabezpieczenie uderza właśnie w osoby
    które chcą sobie nagrać kolejny odcinek serialu i obejrzeć za 3 godziny.
    reasumując: Z euro nagrasz legalnie, bez problemu. z hdmi - kiedyś się
    nie dało, albo było to bardzo drogie. jeśli się coś zmieniło - dajcie
    znać koledzy.

    ToMasz