  • Data: 2015-12-20 09:52:50
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2015 o 10:09, yabba pisze:

    > Jak widzisz, masz bardzo niszowe wymagania. :)
    > Producenci nastawieni są na masówkę.

    No w końcu znalazłem coś, co działa (prawie) tak jak chciałem.
    Prawie, bo nie wyświetla PIP podczas nagrywania, nie potrafi też
    wyświetlić w PIP nic ze źródła innego niż wewnętrzne (czyli wyświetla
    tylko z tunerów dvb - naziemnego, kablowego lub satelitarnego).

    Ale za to są dwa tunery, więc nagrywa w tle i PIP działa niezależnie, a
    zasilony (w niedalekiej przyszłości) dwoma modułami CI, powinien
    potrafić tak samo działać na sygnale z kablówki (albo z satelity).
    Do tego ma system operacyjny (Android), Ambilight i UHD.

    Konretnie: Philips, model 49PUS7170/1 - ale każdy inny dwutunerowy
    Philips działa pewnie tak samo.
    Śmieszne jest to, że badziewne sklepy internetowe (wszystkie) w ogóle
    nie wiedzą, że Philipsy mają PIP, pewnie dlatego że nazywa się MultiView
    i mózgowcy wklepujący dane na stronie nie wiedzieli że to oznacza PIP.

    Jest jeden problem - albo nie przewidzieli w sofcie, albo nie potrafię
    ustawić cyklicznego (czyli np. codziennego czy cotygodniowego) nagrywania.

    Może ktoś ma Philipsa z Androidem i wie jak to zrobić?