  • Data: 2015-12-20 16:32:01
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2015 o 14:23, Marek pisze:

    > A jak się ta funkcja w samsungach - pip?

    Tak.

    > Bo jak przyglądałem się im to nie kojarze pip

    Mają, jednotunerowy nawet modele poniżej 3 tys (tańszych nie oglądałem,
    ale nie zdziwiłbym się gdyby też miały).
    Tyle że z opisów czasem ciężko to stwierdzić, jacyś idioci je piszą,
    więc najlepiej oglądać instrukcje obsługi do danego modelu.

    Za to dwutunerowe Szajsungi to już pod 5 tys minimum.
    To już Sony jest tańsze.

    , no chyba że masz na myśli
    > jakieś modele bardzo drogie, które nie bralem pod uwagę.
    > A możesz opisać co te (nawet te droższe) nie miały w funkcjonalnosci pip
    > w porównaniu do philipsa?

    > Czy faktycznie to jest warte uwagi w ocenie tv?

    Jest to bajer, ale IMO bardzo fajny, optycznie poszerza telewizor,
    wydaje się że ma kilka cali więcej.
    Do tego stopnia, że jak ktoś raz kupił Philipsa, nic innego już często
    nie chce, o ile nie naciął się na skopanego Androida, jak to miało
    miejsce w pierwszych wersjach.