  • Data: 2015-12-20 20:28:11
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2015 o 17:27, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:n55q90$6ph$1@node2.news.atman.pl...

    > Gratulacje! Ale widzę, że chyba przekroczyłeś założony budżet?

    Założony budżet dotyczył jednego tunera, ale zdecydowałem, że jednak
    wezmę dwa.

    > Ciekawe co jest powodem tego ograniczenia w PIP? Niedorobiony soft czy
    > ograniczenia hardwarowe?

    Podczas nagrywania to hardware, bo skoro jeden tuner zajmuje się
    nagrywaniem, a drugi wyświetlaniem na ekranie, to brakuje trzeciego dla PIP.
    Gdy nagrywasz i oglądasz coś z hdmi, to możesz włączyć PIP.

    Z kolei, brak wyświetlania w okienku czegoś z wejścia zewnętrznego, to
    albo jakaś głupia koncepcja, albo lenistwo - bo tu nic nie stoi na
    przeszkodzie.

    > Ma miejsce na dwa moduły CI+?

    Oczywiście, wszystkie dwutunerowce tak mają.

    > :)
    > Dziś kupowałem choinkę. Tłumaczyłem sprzedawcy różnicę pomiędzy
    > świerkiem i jodłą.

    Ale takich sprzedawców bierze się na kilka dni, góra tygodni.
    A jak gość sprzedający w wielkim sklepie (Saturn) tv i będący ichnym
    guru, rzekomo z doświadczeniem w poprzednich wielkich sklepach, nie dość
    że nie umie włączyć PIP w Pihilipsie (jest spacjalny guzik na pilocie),
    to jeszcze nie wie, że w ogóle taka opcja jest - to jest dla mnie paranoja.

    > Czy próbowałeś nagrania odtworzyć na komputerze? Czy TV formatuje HDD
    > pod swój format?

    Formatuje i jasno pisze, że nie wolno na nim grzebać, bo dysk przestanie
    być widoczny na telewizorze w przypadku zmiany czegokolwiek.
    Nawet go jeszcze nie podłączyłem do kompa.