  • 61. Data: 2009-05-28 04:28:49
    Temat: Re: Nagrywanie na PVR i DVD
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Również na wyjściu RGB?
    > To by przeczyło sensowności posiadania odtwarzacza DVD w innym pudełku
    > niż TV. A jednak z DVD przez RGB można uzyskać kolory kinowe, a a
    > anteny TV raczej nie.

    > To mnie nie przekonuje. Jeśli mamy obraz "pokwadratowany", to dlaczego
    > wygeneruje to więcej bitów niż obraz bez artefaktów?

    bo artefakty udają wyższą rozdzielczość.

  • 62. Data: 2009-05-28 04:36:31
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > bo artefakty udają wyższą rozdzielczość.

    A ty udajesz laika :)))

    Jingiel

  • 63. Data: 2009-05-28 05:10:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Tyle że ja nie mam problemów z konwersjami analogowo-cyfrowymi
    > (wypalam na płytce dokładnie to, co z eteru odbiorę),

    Tu się zgodzę, choć efekt i tak nie jest zły :-)

    > milionem kabli,

    Nie przesadzaj, są raptem dwa kable Scart - jeden do TV, drugi do
    nagrywarki. No i jeszcze antenowy, ale to pewnie i u Ciebie jest.

    > pamiętaniem że trzy urządzenia naraz muszę włączyć itd

    Wystarczy zaprogramować PVR, a nagrywarka w trybie ExtLink sama się
    włączy gdy wykryje sygnał na wejściu oraz wyłączy, gdy sygnału braknie.
    Co ciekawe, sama nadaje nazwę programowi według telegazety. Szkoda, że
    nie potrafi tak zrobić przy nagrywaniu z analogowego tunera.

    > Dysk mam 500 GB.

    No ja mam jeszcze 320 GB w nagrywarce.

    > Tuner dvb-t mpeg-4 masz w tej cenie? ;-)

    Nie, i według cytowanego w innym wątku planu budowy DVB-T w Polsce
    jeszcze przez 2 lata nie będzie mi potrzebny (tu nie wiem czy :-) czy :-( ).

    > A kartę sieciową?

    Nie, ale to mam w laptopie.

    > Nagrywarka odtwarza format HD?

    Nie odtwarza, a zresztą nie jest mi (jeszcze) potrzebna taka funkcja.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 64. Data: 2009-05-28 06:40:48
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Wiewior napisał:
    > Z tym pozwolę się sobie nie zgodzić. Nadawcy dostaja materiał w formacie
    > małostratnym, albo i bezstratnym.

    Tzn. jeśli np. mają wyświetlać film o Bondzie, to dostają materiał, w
    którym jedna klatka zajmuje 300 MB? (coś mi się obiło o uszy, że tyle
    wynosi rozmiar jednej klatki filmów o Bondzie, zeskanowanych kilka lat
    temu celem reedycji DVD i BR).

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 65. Data: 2009-05-28 06:42:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Kot Prezydenta napisał:
    > Nie piszesz też że sie zgadzasz ;-)

    Fakt.
    Ale musiałem to przetrawić trochę.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 66. Data: 2009-05-28 07:07:50
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > którym jedna klatka zajmuje 300 MB? (coś mi się obiło o uszy, że tyle
    > wynosi rozmiar jednej klatki filmów o Bondzie, zeskanowanych kilka lat

    A dlaczego maja miec to w klatkach??? Przeciez moga odtarzac z cyfrowej
    bety i kompresowac w locie koderem sprzetowym.

    Jingiel

  • 67. Data: 2009-05-28 07:48:38
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gvlblg$2su$1@polsl.pl...
> [...]
    > którym jedna klatka zajmuje 300 MB? (coś mi się obiło o uszy, że tyle
    > wynosi rozmiar jednej klatki filmów o Bondzie, zeskanowanych kilka lat

    To trzeba było jeszcze nastawić ucho, żeby usłyszeć w jakiej rozdzielczości
    te klatki były skanowane...

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 68. Data: 2009-05-28 08:45:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >Nie, i według cytowanego w innym wątku planu budowy DVB-T w Polsce
    >jeszcze przez 2 lata nie będzie mi potrzebny (tu nie wiem czy :-) czy

    A mi był potrzebny, co więcej - to był główny powód przestawienia się na
    htpc.

    > A kartę sieciową?

    >Nie, ale to mam w laptopie.

    A co ma piernik do wiatraka?
    Ta karta w htpc to właśnie po to, abyś nie musiał filmów z lapka odtwarzać
    po przenoszeniu płytką.

    > Nagrywarka odtwarza format HD?

    >Nie odtwarza, a zresztą nie jest mi (jeszcze) potrzebna taka funkcja.

    No to podziel sobie moje koszty przez mniej więcej 2, o tyle taniej by
    wyszedł htpc bez hd.

  • 69. Data: 2009-05-28 09:23:21
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A mi był potrzebny, co więcej - to był główny powód przestawienia się na
    > htpc.

    No cóż, (r)ewolucja w kierunku MPEG-4 nie obejmuje wszystkich równo :-(

    > Ta karta w htpc to właśnie po to, abyś nie musiał filmów z lapka
    > odtwarzać po przenoszeniu płytką.

    Można podłączyć laptopa do TV.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 70. Data: 2009-05-28 09:35:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    wiadomości news:

    > Ta karta w htpc to właśnie po to, abyś nie musiał filmów z lapka odtwarzać

    Po to mam htpc, abym przy każdorazowym divx nie musiał latać z kablami.
    Zresztą mój lapek nie odtworzy mi płynnie hd i nie ma hdmi, nie do tego
    służy.
    Nie ma nawet czego porównywać.