    From: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywanie na PVR i DVD
    Date: Thu, 28 May 2009 07:10:50 +0200

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Tyle że ja nie mam problemów z konwersjami analogowo-cyfrowymi
    > (wypalam na płytce dokładnie to, co z eteru odbiorę),

    Tu się zgodzę, choć efekt i tak nie jest zły :-)

    > milionem kabli,

    Nie przesadzaj, są raptem dwa kable Scart - jeden do TV, drugi do
    nagrywarki. No i jeszcze antenowy, ale to pewnie i u Ciebie jest.

    > pamiętaniem że trzy urządzenia naraz muszę włączyć itd

    Wystarczy zaprogramować PVR, a nagrywarka w trybie ExtLink sama się
    włączy gdy wykryje sygnał na wejściu oraz wyłączy, gdy sygnału braknie.
    Co ciekawe, sama nadaje nazwę programowi według telegazety. Szkoda, że
    nie potrafi tak zrobić przy nagrywaniu z analogowego tunera.

    > Dysk mam 500 GB.

    No ja mam jeszcze 320 GB w nagrywarce.

    > Tuner dvb-t mpeg-4 masz w tej cenie? ;-)

    Nie, i według cytowanego w innym wątku planu budowy DVB-T w Polsce
    jeszcze przez 2 lata nie będzie mi potrzebny (tu nie wiem czy :-) czy :-( ).

    > A kartę sieciową?

    Nie, ale to mam w laptopie.

    > Nagrywarka odtwarza format HD?

    Nie odtwarza, a zresztą nie jest mi (jeszcze) potrzebna taka funkcja.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *