  • Data: 2009-05-27 09:26:31
    Temat: Re: Nagrywanie na PVR i DVD
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kot Prezydenta napisał:
    > Nie innym tylko Tobie

    Dyskutujemy na forum publicznym, więc i inni mogą skorzystać.

    > a śledząc twe wypowiedzi mozna dojśc do wniosku że nie powinieneś
    > oceniać wiedzy innych bo twoja jest do tego niewystarczająca

    Wiedzę innych można poznać po tym co mają do powiedzenia. Jeśli mają do
    powiedzenia, że odbiorca jest zbyt głupi aby zrozumieć dany temat, to
    wybacz, ale obawiam się, że na tym ich wiedza się kończy. Poza tym
    jeżeli ktoś nie mając ku temu podstaw może oceniać możliwości mojego
    rozumu, to ja także mogę oceniać czyjąś wiedzę "w ciemno". Czyż nie?

    > Nic dziwnego, ja też tak czasami mam że nie rozumiem i to mnie zlości

    Mnie nie złości to, że nie rozumiem, tylko to, że zamiast wytłumaczenia,
    uzyskałem ocenę możliwości mojego umysłu. A zadałem tu pytanie, mając
    nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zna odpowiedź i udzieli jej w sposób
    zrozumiały.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *