  • Data: 2009-05-27 13:00:41
    Temat: Re: Nagrywanie na PVR i DVD
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kot Prezydenta napisał:
    > Na czym ? na tym że cały czas negujesz tlumaczenie ?

    Nie neguję, tylko staram się uściślać wypowiedzi osób, dla których - jak
    można wnioskować z niektórych wypowiedzi w tym wątku - przekaz cyfrowy
    to ideał, a analogowy, lepszy czy gorszy, zawsze jest "bez różnicy" zły.

    > A mnie się wydaje że dostałeś kilka całkiem logicznych argumentów
    tylko nie raczyłeś ich zauważyć [...]

    A skąd wiesz co raczyłem zauważyć?

    > Odpowiedź dostałeś, odpisałem ci w innym miejscu tylko nie raczyłeś
    zauwazyć

    No wybacz, ale stwierdzenie "to nie jest ten sam obraz" można by jakoś
    uzasadnić. I nie chodzi ani o matematyczne formułki ani o pojedyncze
    piksele. Gdybyś np. napisał, że obraz nie jest ten sam, bo po drodze
    przechodzi przez tor analogowy, który lepszy czy gorszy ale zawsze
    zniekształca obraz, to bym się prawdopodobnie nie czepiał. A mojego
    pytania "Dlaczego nie?" nie raczyłeś zauważyć, o ile mogę sobie pozwolić
    zastosować Twój tok myślenia.

    Natomiast to co napisałeś o algorytmach kodowania, kodowaniu w locie,
    wieloprzebiegowym itp. wydaje się mieć sens. I zauważ, że tam się nie
    czepiam.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *