  • Data: 2009-05-27 16:50:24
    Temat: Re: Nagrywanie na PVR i DVD
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gvjdhp$ihe$4@polsl.pl...

    >No wybacz, ale stwierdzenie "to nie jest ten sam obraz" można by jakoś
    >uzasadnić.

    Różnica wynika z ... zacytuję ci sam siebie :

    Z różnych algorytmów kodowania. Przecież PVR przechwytuje cyfrowy strumień
    nadawany np z satelity a nagrywarka DVD koduje w locie materiał z wejść
    analogowych.

    Nagrywarka robi to locie więc nie jest w stanie zrobić dobrej tak dobrej
    jakości materiału o objetości 2 mega, nawet jak sobie coś kodujesz na kompie
    to aby mieć ekstremalnie małą objetość plików robisz kodowanie
    wieloprzebiegowe a nie w locie.

    >Natomiast to co napisałeś o algorytmach kodowania, kodowaniu w locie,
    >wieloprzebiegowym itp. wydaje się mieć sens. I zauważ, że tam się nie
    >czepiam.

    Nie piszesz też że sie zgadzasz ;-) A sens ma, mastering którego wynikiem
    jest materiał jaki dostają telewizje, np filmy to wynik pracy małego
    procesorka w nagrywarce tylko wyspecjalizowanego w tym studia, gdzie
    szczegółowej obrobce poddawane sa małe fragmenty np. filmu i trwa to z tego
    co mi widomo sporo czasu, wielokrotnie dłużej niż czas trwania projekcji.

    Podsumowując, objetość pliku zalezy przedewszstkim od metody kodowania jaka
    została zastosowana

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *