  • Data: 2009-05-26 18:37:07
    Temat: Re: Nagrywanie na PVR i DVD
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gvhc4h$od$2@polsl.pl...
    > Ale pisałeś, że bez różnicy. Skoro nie to samo, to różnica jakaś jest.

    Tobie się totalnie rypie analog z cyfrą, kompresja z dekompresją itp.
    RGB pozwala zminimalizować, a nie wyeliminować wady analogu. Poza tym zapis
    w MPEG2 jest i tak w YUV i do tego 4:2:0, więc już tu jest spora strata
    jakości w stosunku do sygnału wejściowego.

    > W analogowej?

    No nie mów, że myślisz, że źródłem dla TV analogowej jest analog... Zresztą
    tu właśnie najlepiej widać, jakie ograniczenia ma analog.

    > To już wiemy. Ale przydałoby się jakieś dokładniejsze wytłumaczenie. Wtedy
    > może dam się przekonać.

    To pomyśl czy łatwiej jest zakodować coś o jednolitym kolorze, czy może coś
    zaszumionego i zakłóconego.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy