  • 11. Data: 2012-08-07 09:36:39
    Temat: Re: Nagrywanie i odtwarzanie w komputerze z dekodera
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-07 09:07, Trybun pisze:

    > A jakiego programu używasz do słuchania radia netowego? Ja używałem już
    > kilku różnych i żaden nie ciął mi utworów na kawałki.

    Ostatnio AIMP. To cięcie na kawałki zależy od stacji. Taka jedna właśnie
    tnie. Nie wiem czy ze względu na utrudnianie życia "piratom" :-)
    (dozwolony użytek osobisty) albo żeby ich słuchać tylko online.
    A może po prostu zapędzili się w puszczaniu nagłówków reklamowych na
    paseczku i co 30 sek. zmieniają. :-)
    Radą na to jest plik cue (automatyczna playlista)

  • 12. Data: 2012-08-07 12:07:40
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    > W tym katalogu co go tworzy tuner WIWA przy nagrywaniu jest kilkanaście
    > plików o takim samym rozszerzeniu, jednak konkretny plik z filmem jest
    > podzielony na 2-3 części, czyli będzie to chyba jednak problemem dla VLC
    > płynnie odtworzyć taki film... Nie wspominając już o tym gdy na
    > adapterze usb będzie nagranych kilka filmów, WIWA zapisujw je w jednym
    > katalogu.

    Tuner Wiwa o qrwa jaki sprzet zajebisty !

  • 13. Data: 2012-08-07 15:34:53
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 12:07, Aha.... pisze:

    > Tuner Wiwa o qrwa jaki sprzet zajebisty !

    Fakt, za coś około 100u zł zaskoczył mnie mnogością funkcji. Przy
    zakupie kierowałem się tylko tym żeby spełniał rolę łącza do
    stacjonarnej nagrywarki, która to jest już dość leciwa i nie widzi
    transmisji w MPEG 4. A tu po zakupie okazało się że nagrywarka w sumie
    już jest zbędna.. Nagrywać można na samym tunerze. A te utrudnienia w
    odtwarzaniu na innym sprzęcie to chyba wymóg prawny, a nie jakieś
    niedociągnięcia firmy WIWA.

  • 14. Data: 2012-08-07 15:35:39
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 09:36, z pisze:

> [...]
    > paseczku i co 30 sek. zmieniają. :-)
    > Radą na to jest plik cue (automatyczna playlista)

    Znam AIMP, to jest bardziej taki kombajn do audio, ale są też takie
    lekkie programiki do słuchania radia z internetu, i mające funkcje
    nagrywania odtwarzanych utworów na dysk.
    Bo ja wiem, - a pamiętasz która stacja tnie swoje utwory? Bo przyznam
    że jeszcze się z czymś takim nie spotkałem..

  • 15. Data: 2012-08-08 15:55:41
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-07 15:35, Trybun pisze:
    Bo przyznam
    > że jeszcze się z czymś takim nie spotkałem..

    Jeśli to nie będzie zbyt przerażające: :-)
    http://www.radioitalo4you.net/i4you/index.php
    _Teraz_ (nie zawsze) kawałki po 20s. :-)

  • 16. Data: 2012-08-08 23:55:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-08-07 15:34, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Nagrywać można na samym tunerze. A te utrudnienia w odtwarzaniu na innym
    > sprzęcie to chyba wymóg prawny, a nie jakieś niedociągnięcia firmy WIWA.

    Nie miałem najmniejszych problemów z odtwarzaniem nagranych programów z
    wiwy HD90

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2012-08-11 11:29:58
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 23:55, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > odpisać:
    >
    > Nie miałem najmniejszych problemów z odtwarzaniem nagranych programów

    To zależy na jakim sprzęcie chcesz odtworzyć nagraną treść. Jedyne
    bezproblemowe odtworzenie to tylko na samym tunerze - klikasz play o
    oglądasz to co nagrałeś. Na kompie, odtwarzaczu czy telewizorze to już
    wymaga więcej zachodu.

  • 18. Data: 2012-08-11 11:30:54
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 15:55, z pisze:
    > W dniu 2012-08-07 15:35, Trybun pisze:
    > Bo przyznam
    >
    > Jeśli to nie będzie zbyt przerażające: :-)
    > http://www.radioitalo4you.net/i4you/index.php
    > _Teraz_ (nie zawsze) kawałki po 20s. :-)

    Niestety, nie wiedzieć czemu - nie mogę dodać tej stacji do programu
    RadioSure, który aktualnie mam zainstalowany. Ale wypróbowałem ten
    program i wybiórczo kilkadziesiąt stacji które ma standardowo w pamięci
    - na żadnej w nich utwór nie jest szatkowany.

  • 19. Data: 2012-08-11 12:37:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-08-11 11:29, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > bezproblemowe odtworzenie to tylko na samym tunerze - klikasz play o
    > oglądasz to co nagrałeś. Na kompie, odtwarzaczu czy telewizorze to już

    Oczywiście masz rację - na komputerze trzeba otworzyć odpowiedni folder
    i dwukliknąć na pliku :) w przeciwieństwie do WIWY, gdzie trzeba wcisnąć
    czerwony przycisk telegazety (to skrót, bo przez menu jest trochę więcej
    roboty), najechać kursorem na ikonkę PVR, tam wejść do katalogu i po
    najechaniu kursorem na odpowiedni plik wcisnąć OK i jeszcze raz OK, żeby
    obraz był na całym ekranie - kaszka z mlekiem ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 20. Data: 2012-08-13 11:24:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-11 12:37, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > do katalogu i po najechaniu kursorem na odpowiedni plik wcisnąć OK i
    > jeszcze raz OK, żeby obraz był na całym ekranie - kaszka z mlekiem ;)

    No jasne że mam:-) Gdy do kompa włożysz pendrive`a to zobaczysz folder z
    kilku/nastoma plikami. Musisz każdy z nich sprawdzić żeby się
    zorientować co zawiera, no i jaka jaka jest kolejność tego podzielonego
    filmu, ew. nadać im nazwę w celu poprawnego porządku przy odtwarzaniu.
    W WIWIE pvr-> katalog -> ikona filmu -> ok.