  • Data: 2012-08-07 15:34:53
    Temat: Re: Nagrywanie i odtwarzanie w komputerze z dekodera
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-07 12:07, Aha.... pisze:

    > Tuner Wiwa o qrwa jaki sprzet zajebisty !

    Fakt, za coś około 100u zł zaskoczył mnie mnogością funkcji. Przy
    zakupie kierowałem się tylko tym żeby spełniał rolę łącza do
    stacjonarnej nagrywarki, która to jest już dość leciwa i nie widzi
    transmisji w MPEG 4. A tu po zakupie okazało się że nagrywarka w sumie
    już jest zbędna.. Nagrywać można na samym tunerze. A te utrudnienia w
    odtwarzaniu na innym sprzęcie to chyba wymóg prawny, a nie jakieś
    niedociągnięcia firmy WIWA.