  • Data: 2012-08-14 14:08:21
    Temat: Re: Nagrywanie i odtwarzanie w komputerze z dekodera
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-14 13:04, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-08-14 12:25, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jak dysk/pen jest używany tylko z tunerem i komputerem to problemu nie
    > ma. Nawet większość (jak nie wszystkie) odtwarzaczy multimedialnych
    > współpracuje z NTFS bez problemu.

    Spróbuje również takiego formatu. Powiedz mi jeszcze jedno, czy używałeś
    na swoim tunerze większych niż 4 GB zewnętrznych nośników przy
    nagrywaniu? Bo w menu wyboru nośnika maksimum to 4 GB, przynajmniej tak
    jest u mnie.

    > No ale to info jest tez nazwą pliku widziana w komputerze - więc
    > żadnej zalety odtwarzania na tunerze nie ma, cbdu.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Ale w kompie nie widać jednego pliku tylko więcej, no i trzeba je jakoś
    posortować do odtwarzania, natomiast tuner widzi jeden nagrany film jako
    jeden plik, i wystarczy na niego raz kliknąć zeby odtworzyć cały. No
    może to sformatowanie NTFS coś zmieni w tej materii.