-
Data: 2019-07-25 18:02:19
Temat: Re: Nagi silnik
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qhbq8q$l19$1$A...@n...chmurka.net...
W dniu 2019-07-24 o 13:32, J.F. pisze:
> Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
>>> https://youtu.be/AzLizuDo3hM
>
>> ale przy tych starych silnikach to mnie zastanawia latwosc
>> rozruchu.
>> Jakby tarcia nie bylo.
>> A moze nie ma pierscieni na tloku ?
>
>> Czy to tylko wrazenie wynikle z masy kola zamachowego ?
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=YJQHqP7wDyQ
>W starych konstrukcjach powszechnie były stosowane odprężniki. Sam
>pamiętam w Panonii i w polskim silniku przemysłowym, montowanym w
>różnych wózkach, taczkach, pompach itp.
>Natomiast zarówno w Twoim materiale jak i moim nie widać, aby był
>używany odprężnik - ale oba to silniki z zapłonem samoczynnym, więc
>odprężnik nie ma racji bytu.
>Tutaj raczej kwestia magazynowania energii kinetycznej w ciężkim kole
>zamachowym - wystarczy rozbujać, a potem przeskoczyć GMP.
Mniej wiecej wiem jak sie kreci kluczem wspoczesny silnik.
Latwo to nie idzie.
IMO - kolo musialoby byc bardzo ciezkie, zeby to tak swobodnie bujac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=