eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNagi silnikRe: Nagi silnik
  • Data: 2019-07-25 18:02:19
    Temat: Re: Nagi silnik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:qhbq8q$l19$1$A...@n...chmurka.net...
    W dniu 2019-07-24 o 13:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    >>> https://youtu.be/AzLizuDo3hM

    >
    >> ale przy tych starych silnikach to mnie zastanawia latwosc
    >> rozruchu.
    >> Jakby tarcia nie bylo.
    >> A moze nie ma pierscieni na tloku ?
    >
    >> Czy to tylko wrazenie wynikle z masy kola zamachowego ?
    >>
    >> https://www.youtube.com/watch?v=YJQHqP7wDyQ

    >W starych konstrukcjach powszechnie były stosowane odprężniki. Sam
    >pamiętam w Panonii i w polskim silniku przemysłowym, montowanym w
    >różnych wózkach, taczkach, pompach itp.
    >Natomiast zarówno w Twoim materiale jak i moim nie widać, aby był
    >używany odprężnik - ale oba to silniki z zapłonem samoczynnym, więc
    >odprężnik nie ma racji bytu.

    >Tutaj raczej kwestia magazynowania energii kinetycznej w ciężkim kole
    >zamachowym - wystarczy rozbujać, a potem przeskoczyć GMP.

    Mniej wiecej wiem jak sie kreci kluczem wspoczesny silnik.
    Latwo to nie idzie.
    IMO - kolo musialoby byc bardzo ciezkie, zeby to tak swobodnie bujac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: