-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qh847i$oe1$1$Adam@news.chmurka.net>
<5d38424f$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qhbq8q$l19$1$Adam@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <qhbq8q$l19$1$Adam@news.chmurka.net>
Subject: Re: Nagi silnik
Date: Thu, 25 Jul 2019 18:02:19 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5d39d31c$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.177.24
X-Trace: 1564070684 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17351 83.26.177.24:60346
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660609
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qhbq8q$l19$1$A...@n...chmurka.net...
W dniu 2019-07-24 o 13:32, J.F. pisze:
> Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
>>> https://youtu.be/AzLizuDo3hM
>
>> ale przy tych starych silnikach to mnie zastanawia latwosc
>> rozruchu.
>> Jakby tarcia nie bylo.
>> A moze nie ma pierscieni na tloku ?
>
>> Czy to tylko wrazenie wynikle z masy kola zamachowego ?
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=YJQHqP7wDyQ
>W starych konstrukcjach powszechnie były stosowane odprężniki. Sam
>pamiętam w Panonii i w polskim silniku przemysłowym, montowanym w
>różnych wózkach, taczkach, pompach itp.
>Natomiast zarówno w Twoim materiale jak i moim nie widać, aby był
>używany odprężnik - ale oba to silniki z zapłonem samoczynnym, więc
>odprężnik nie ma racji bytu.
>Tutaj raczej kwestia magazynowania energii kinetycznej w ciężkim kole
>zamachowym - wystarczy rozbujać, a potem przeskoczyć GMP.
Mniej wiecej wiem jak sie kreci kluczem wspoczesny silnik.
Latwo to nie idzie.
IMO - kolo musialoby byc bardzo ciezkie, zeby to tak swobodnie bujac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa