    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 7 Jan 2014 23:28:58 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi

    On Tue, 7 Jan 2014, Tomasz Pyra wrote:

    > 200 osób rocznie, to średnio 4 tyodniowo...

    Nie.
    4 osoby ROCZNIE, jeśli chodzi o "nieprawidłowe zachowania wobec pieszego"
    i zabitych przez pijanych kierujących, rok 2012:
    http://dlakierowcow.policja.pl/download/15/115687/KS
    P_okladki_148_5x210_5grzbiet.pdf

    Inni uczestnicy ruchu, ci w pojazdach, to rzeczywiście >200.

    > Myślę więc że niestety jest to codzienność.

    Raczej nie. Odchylenie statystyczne, jednak.
    Pytanie, czy "cel" akcji jest właściwy.
    Bo sprawcy pasują do czegoś, co uznałbym za "typowego pijanego
    sprawcę wg mojego niczym nie popartego przekonania".
    Przypomnę: do niedawna celem "akcji" byli rowerzyści.
    FAKTYCZNYM celem, wymuszonym statystyką (i łatwością złapania).

    pzdr, Gotfryd