  • 11. Data: 2011-02-17 17:23:20
    Temat: Re: Nabity w LongPlay i 10pln zniżki na abonament
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Jak również kwestia późniejszego udowodnienia tego. Oszukany
    > miałby pewnie szanse wygrać w sądzie, gdyby... umiał to udowodnić.

    "...konsultant został pouczony..."
    "W ramach rekompensaty zaproponowano..."
    Jako przedstawiciel wiadomej profesji niewątpliwie zauważyłeś, że tymi
    zwrotami potencjalny pozwany sam się podłożył. Dalej to tylko kwestia
    dobrego papugi - ale nie za 10 zł miesięcznie.
    Chyba, że (nomen omen) doda się szkody moralne.... ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2011-02-18 20:11:46
    Od: o...@j...pl

    Wydaje mi się że przy zmianach umowy telekomunikacyjnej na odległość
    mają obowiązek nagrywania dyspozycji i przechowywania tego rok ? Z
    drugiej strony jak nie mają nagrania to skąd wiedzieli jakie warunki
    przysłać i gdzie ?

  • 13. Data: 2011-02-18 20:22:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-18 21:11, o...@j...pl pisze:
> [...]
    > mają obowiązek nagrywania dyspozycji i przechowywania tego rok ? Z
    > drugiej strony jak nie mają nagrania to skąd wiedzieli jakie warunki

    Wiedzieli z tego, co wyklikał konsultant.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-02-18 20:56:09
    Od: o...@j...pl

    On 18 Lut, 21:22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Wiedzieli z tego, co wyklika konsultant.

    Z tego co widzę operator potwierdza na piśmie dyspozycje. Musieli
    chyba coś zmienić bo wcześniej było coś o nagrywaniu ? Sam
    przedłużałem umowę przez kuriera który się ponoć bardzo spieszył i
    dodatkowo wsadzili nieaktualny regulamin promocji. Czyli jak chcą to
    mogą z człowieka zrobić durnia. Jest 10 dni na odstąpienie
    ale .........Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej
    zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług,
    za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi
    warunkami umowy.

  • 15. Data: 2011-02-18 21:14:39
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-16 20:24, Liwiusz wrote:

    > Nie bez powodu uważa się, że Play ma najgorszą obsługę klienta. I te 100
    > smsów jako rekompensata. Śmiech.

    Owszem ale nie zawsze. Podpisana przez moją siostrę umowa (oczekiwana:
    promocja 20% + 50% zniżki, faktycznie podpisana: tylko 20% zniżki)
    została zmieniona drogą porozumienia z gorszej na lepszą.

    Fakt faktem, że pani w salonie przyznała się do "pomyłki". "Pomyłka"
    wynikła z tego, że spółka mojej siostry ma już telefon w Play, o czym po
    prostu zapomnieliśmy. Stąd inna promocja na umowie.

    Zwykle czytam, co podpisuję, ale tym razem formalności machneły się o
    prawie godzine za sprawą jakichś problemów z siecią i konsultantka kilka
    razy próbowała przepchnąć umowę przez system. Mało tego, jakieś papiery
    nie przeszły i w sumie odrzucono umowę. Jak mniemam w razie, gdybyśmy
    się wypięli i nie donieśli papierów po głowie dostałaby dziewczyna od
    umowy...

    Play jakimś ludzkim gestem pozwolił mi się wyplątać z sytuacji.
    Oczywiście kasa kasą, ale to ja namówiłem siostrę do zmiany operatora a
    ona jest zasadnicza i uznała, że to jakiś przekręt i jak to kobiety -
    uznała, że ja za to odpowiadam.

    Inna sprawa, że temat zaczęliśmy w listopadzie, aneks podpisaliśmy w
    grudniu a zmiany PODOBNO będą od lutego, przy czym dalej ich na koncie
    nie widać a lutowy okres rozliczeniowy rozpoczęty. ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."