-
1. Data: 2014-01-19 20:01:46
Temat: Nabijanie opon
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Czyli jak tego nie robic
http://www.youtube.com/watch?v=LADnwQ3g9KY
A swoja droga - gumy chyba sporo za waskie ?
J.
-
2. Data: 2014-01-19 23:02:48
Temat: Re: Nabijanie opon
Od: "Baczek" <b...@k...pl>
> Czyli jak tego nie robic
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LADnwQ3g9KY
>
>
> A swoja droga - gumy chyba sporo za waskie ?
Tak ma byc. Znajomek specjalnie dal felgi poszerzyc.
-
3. Data: 2014-01-20 00:24:37
Temat: Re: Nabijanie opon
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Sun, 19 Jan 2014 20:01:46 +0100, J.F. napisał(a):
> Czyli jak tego nie robic
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LADnwQ3g9KY
>
>
> A swoja droga - gumy chyba sporo za waskie ?
To zależy czy masz plan na nich jeździć, czy się lansować ;)
-
4. Data: 2014-01-20 16:34:53
Temat: Re: Nabijanie opon
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-01-19 23:02, Baczek pisze:
>> Czyli jak tego nie robic
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=LADnwQ3g9KY
>>
>>
>> A swoja droga - gumy chyba sporo za waskie ?
>
> Tak ma byc. Znajomek specjalnie dal felgi poszerzyc.
To taka nowomoda "założę 10calową felgę do mojego golfa ale że tam tylko
1.4 to kapcia szerszego niż 185 nie pociągnę, muszę coś z tym zrobić" :)
A nieco poważniej to tzw German Cult Style, czyli lans szmelcvagenem.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
5. Data: 2014-01-20 16:47:57
Temat: Re: Nabijanie opon
Od: "Ergie" <e...@s...pl>
Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lbjfn0$1lg$...@n...news.atman.pl...
> A nieco poważniej to tzw German Cult Style, czyli lans szmelcvagenem.
A czy może ktoś mi wytłumaczyć jak to działa? Ten spray to jakiś klej, czy
po prostu wybuch powoduje taki wzrost ciśnienia że opona już pozostaje
dociśnięta do felgi?
Nie żebym chciał to ze szwagrem po pijaku przetestować :-) Po prostu pytam z
inżynierskiej ciekawości.
Pozdrawiam
Ergie
-
6. Data: 2014-01-20 16:53:25
Temat: Re: Nabijanie opon
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-20, Ergie <e...@s...pl> wrote:
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:lbjfn0$1lg$...@n...news.atman.pl...
>
>> A nieco poważniej to tzw German Cult Style, czyli lans szmelcvagenem.
>
> A czy może ktoś mi wytłumaczyć jak to działa? Ten spray to jakiś klej, czy
> po prostu wybuch powoduje taki wzrost ciśnienia że opona już pozostaje
> dociśnięta do felgi?
>
Wybuch powoduje wzrost cisnienia i wskoczenie opony na rant. Opona nie trzyma
sie rantu samym cisnieniem (chociaz w tym przypadku) to nie wiem czy
cisnienie nie pomaga jej utrzymac na tym rancie. Dlatego tez zakladajac
normalnie opone czesto wykreca sie wentyl zeby mozna bylo mocno dmuchnac z
kompresora - w sensie wiecej niz ucieka przez ewentualne szpary.
Czesto w wulkanizacjach maja tez taki wynalazek zwany bomba ;-)
<http://www.best-prod.com/grudzien2013/image4.jpeg>
Pompuje sie to do cisnienia w instalacji, przyklada sie splaszczona strona
miedzy rant a opone i szybkim ruchem otwiera zawor.
Mnie tylko ciekawi czy tak rozciagnieta opona na feldze nie potrafi sobie
przy szybszym winklu zeskoczyc z felgi.
--
Artur
ZZR 1200