-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nabijanie opon
Date: Mon, 20 Jan 2014 15:53:25 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <lbjgpl$ap$1@node1.news.atman.pl>
References: <j...@4...net>
<52dc4b8e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<lbjfn0$1lg$1@node2.news.atman.pl> <lbjgfd$3hf$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1390233205 345 83.144.87.54 (20 Jan 2014 15:53:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jan 2014 15:53:25 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520289
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-20, Ergie <e...@s...pl> wrote:
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:lbjfn0$1lg$...@n...news.atman.pl...
>
>> A nieco poważniej to tzw German Cult Style, czyli lans szmelcvagenem.
>
> A czy może ktoś mi wytłumaczyć jak to działa? Ten spray to jakiś klej, czy
> po prostu wybuch powoduje taki wzrost ciśnienia że opona już pozostaje
> dociśnięta do felgi?
>
Wybuch powoduje wzrost cisnienia i wskoczenie opony na rant. Opona nie trzyma
sie rantu samym cisnieniem (chociaz w tym przypadku) to nie wiem czy
cisnienie nie pomaga jej utrzymac na tym rancie. Dlatego tez zakladajac
normalnie opone czesto wykreca sie wentyl zeby mozna bylo mocno dmuchnac z
kompresora - w sensie wiecej niz ucieka przez ewentualne szpary.
Czesto w wulkanizacjach maja tez taki wynalazek zwany bomba ;-)
<http://www.best-prod.com/grudzien2013/image4.jpeg>
Pompuje sie to do cisnienia w instalacji, przyklada sie splaszczona strona
miedzy rant a opone i szybkim ruchem otwiera zawor.
Mnie tylko ciekawi czy tak rozciagnieta opona na feldze nie potrafi sobie
przy szybszym winklu zeskoczyc z felgi.
--
Artur
ZZR 1200
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A