  • Data: 2023-07-17 17:54:09
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 15:22 Trybun <M...@j...cb> pisze:

    > Regulacja nawiewu pokrętłem nawet wygodniejsza niż wciskanie przycisków
    > w automacie. Z drugiej strony, choć nie jestem na 100% pewny to sądzę że
    > w automacie regulacja grzania/chłodzenia nie odbywa się inaczej niż
    > zwiększonym nawiewem.

    W automatach, które mam, też mam pokrętło, którym ustawia się temp.
    W bardzo szerokim zakresie zmiana temperatury odbywa się bez zmiany siły
    nawiewu.
    Sterownik klimy zmienia proporcje mieszanego powietrza, co razem ze
    sprężarką o zmiennej wydajności daje taki efekt, że klimy praktycznie nie
    czuć i nie słychać a działa bdb.
    Jedynie gdy wsiądę do rozgrzanego auta i mam ustawioną niską temp. wtedy
    nawiew szumi intensywniej, łącznie z tym, że sam przełącza się na obieg
    zamknięty aby szybciej osiągnąć zadaną temp.

    TG