  • Data: 2023-07-19 10:54:33
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2023 o 15:28, J.F pisze:

    > Ale ja mam gałkę. Tylko, ze nastawia się na niej temperaturę ..

    Jakie to auto? Oczywiście to ułatwia sprawę obsługi, a le z drugiej
    strony ile jest aut na rynku z tak rozwiązanym automatem chłodzącym..

    > Po drugie - są spręzarki ze zmienną wydajnoscią.
    >
    > Po pierwsze - nawet przy stałej wydajnosci raczej nie.
    > Po prostu ją cyklicznie właczają i wyłączają ... czyli to,
    > co ty powinienies robic w swojej klimie ... przyciskiem

    Nie widziałem, a nawet nie sądziłem że coś takiego jest dostępne w
    opcjach ustawiania chłodzenia. Druga sprawa jest taka że z tymi
    najnowszymi autami to mam bardzo mało do czynienia, a już na pewno nie
    na tyle aby zgłębić ich techniki chłodzenia.

    > A w jakim sensie komputer? Bo teraz kazde auto ma komputer pokładowy,
    > a nawet kilka.
    >
    > Jesli chodzi o taki pokazujący spalanie ... u mnie faktycznie kiepski,
    > mogłoby go nie byc :-)
    >
    > J.

    Nie o spalanie chodzi a o różne komunikaty wyświetlane na desce, np to
    że czas odwiedzić serwis i zrobić okresowy przegląd. I jeździ teraz taki
    imbecyl po kilka lat z świecącą się kontrolką, to cały efekt jego
    poszukiwań auta z komputerem pokładowym.