  • Data: 2023-07-16 12:22:09
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 Jul 2023 08:17:13 +0200, Trybun wrote:

    > No pewnie że wiem, gdybym nie używał to i może ktoś mógłby mi wmówić że
    > klima w automacie jest w czymkolwiek lepsza.

    czyli regulujesz wentylatorem nawiewu?
    Bo ja tam pamietam, jak sie zdarzalo, ze z klima za zimno, bez klimy
    za cieplo. I trzeba pstrykac co chwila.

    Nawiew niewiele pomaga, bo jak slabo wieje, to klima moze to powietrze
    bardziej ochlodzic. Nawet sie zastanawialem, czy sobie jakiegos
    regulatora/impulsatora nie dorobic, ale nie wiedzialem jak sprezarka
    to zniesie.

    regulowac temperature mozna grzaniem, ale tak troche glupio chlodzic
    na maksa i grzac zaraz.

    > Widzę że miałbyś/masz bratnią dusze w tym matole. Kupujecie i wydajecie
    > kasę tylko po to aby coś mieć a nie po to że jest to wam potrzebne.

    Moze sie przydac ... tylko ze mam, dziala tak sobie, to czasem
    wolalbym nie miec :-)

    J.