  • Data: 2023-07-11 14:44:08
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jul 2023 08:24:47 +0200, Trybun wrote:

    > Różnica między automatem a ręcznym schładzaczem praktycznie żadna. Aby
    > osiągnąć zamierzony skutek mniej więcej trzeba tyle samo razy wcisnąć
    > odpowiedni przycisk. Produkt podobnie jak automatyczne światła czy
    > wycieraczki ewidentnie przereklamowany.

    Cos chyba mieszasz. Albo włączasz klime (czyli na maksa) i regulujesz
    grzanie.

    Bo w recznej to tak jak piszesz - wydajnosc duża, włączasz, po pewnym
    czasie robi sie za zimno, wyłączasz, to sie robi za gorąco, włączasz -
    i tak w kółko.

    Teraz u mnie sterownik robi to sam.

    > Zasadniczo na zewnętrznym. Ale ja po mieście jeżdżę niewiele.

    Ponoc niezbyt ekonomicznie ..

    J.