  • Data: 2023-07-12 09:23:09
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2023 o 14:44, J.F pisze:

    > Cos chyba mieszasz. Albo włączasz klime (czyli na maksa) i regulujesz
    > grzanie.
    >
    > Bo w recznej to tak jak piszesz - wydajnosc duża, włączasz, po pewnym
    > czasie robi sie za zimno, wyłączasz, to sie robi za gorąco, włączasz -
    > i tak w kółko.
    >
    > Teraz u mnie sterownik robi to sam.

    > Ponoc niezbyt ekonomicznie ..
    >
    > J.

    Gdy na dworze temperatura taka że potrzebna klima to ją włączam jednym
    kliknięciem i przekręceniem pokrętła nawiewu. Temperatura za niska,
    muśniecie pokrętła i mamy słabsze chłodzenie.   Ile razy musisz klikać
    aby ustawić żądaną temperaturę w automacie?  A tu ci mówią - "łeee,
    klima tylko ręczna". Na mojej wsi mieszka kretyn który nie kupił pięknej
    audicy tylko dlatego bo nie miała komputera pokładowego.. czyli nie
    miałby mieć możliwości jeździć do mechanika aby ten mu kasował świecący
    się serwis na desce rozdzielczej, bo w sumie do tego się sprowadzała
    obecność komputera w aucie.