  • Data: 2023-07-11 08:24:47
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2023 o 17:30, J.F pisze:

    > No ale widzisz - dawniej mialem przycisk wlacz/wylącz, teraz mam panie
    > klimatronik. I moge go ustawic na 19 C, 18, 17, 16, 15 ... i chyba nie
    > mniej.
    > Tzn moge - wtedy się pokazuje "Lo", wiatrak włacza na maksa,
    > obieg przestawia na wewnętrzny, wiec i filtr kabinowy przestaje tlumic
    > przeplyw ... i nie ma jak porównac.
    > Swoją drogą musze sobie znow termometr kupic i zmierzyc jak to po
    > naprawie.
    >
    > Swoja drogą - jezdzicie na obegu wewnetrznym czy zewnętrznym?
    > Lubie swieze powietrze ... ale bywa, ze po miescie smierdzi.

> [...]

    Różnica między automatem a ręcznym schładzaczem praktycznie żadna. Aby
    osiągnąć zamierzony skutek mniej więcej trzeba tyle samo razy wcisnąć
    odpowiedni przycisk. Produkt podobnie jak automatyczne światła czy
    wycieraczki ewidentnie przereklamowany.
    Zasadniczo na zewnętrznym. Ale ja po mieście jeżdżę niewiele.