  • Data: 2023-07-05 15:20:44
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie moje zdziwienie? - nie nie neguję tego co piszesz o małej ilości
    > czynnika.
    > Ty się dziwisz temu co może nastąpić jak tego czynnika jest więcej niż
    > powinno być - przecież w kółko, na 10 różnych sposobów próbuje Ci
    > wytłumaczyć, że oblodzenie parownika może wystąpić też jak czynnika jest
    > za dużo.
    Ale ja wiem co piszesz tylko że to bardzo mało realne żeby producent aż
    tak się mylił albo specjalnie dobijał za dużo czynnika.
    Przecież jak instalacja jest szczelna a nowa ma takie szanse być przez
    kilka lat to nominalna ilość wystarcza, tym bardziej że gwarancja to max
    5-7 lat i chyba czynnika nie uwzględnia, a tyle instalacja powinna być
    szczelna z palcem w nosie.
    To raz a dwa poprawa parametrów jej po roku czy dwóch jest jeszcze
    bardziej dziwna, wg twojej teorii powinno ubyć czynnika i sie jej
    poprawiło, tylko że jeżeli go ubywa to ubywać będzie dalej i po
    kolejnych 2-3 latach już powinna przestać chodzić a tu wg twoich
    twierdzeń wynika że się automagicznie uszczelnia :) bo działa dalej :)
    No sorry, ale nie kupuję tego.

    --
    Janusz