  • Data: 2023-07-05 16:07:57
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Jul 2023 15:20:44 +0200, Janusz wrote:

    > Ale ja wiem co piszesz tylko że to bardzo mało realne żeby producent aż
    > tak się mylił albo specjalnie dobijał za dużo czynnika.

    Pewnie dobija "za duzo", z takim wyliczeniem, aby na czas gwarancji
    starczylo, pomimo drobnych wycieków.

    Przy czym po latach klima nie musi byc "jak nowa", ale cos tam powinna
    chłodzic.

    Ewentualnie "niewielkie wycieki są normalne, dlatego w koszcie
    corocznego przeglądu ma pan sprawdzenie i dobicie klimy" :-)
    A kto unikał ASO, ten stracił gwarancje :-)

    I wtedy nie trzeba nadmiaru :-)

    J.