    Date: Sun, 03 Feb 2013 01:41:52 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?

    > Podatki ci się nie podobają ale do kurwy nędzy po równych drogach chcesz jeździć,
    żeby dziecko darmo szkołę miało też chcesz i do lekarza darmo i jak ci się trafi że
    pikawa wysiądzie to przeszczep też darmo.

    Ale ja płacę podatki, i tankuje v12 do pełna pb95 (na 98 mnie nie stać),
    drogi w BMW chce równych w reno nie mają znaczenia.

    Dziecko - jeszcze kilka chwil, nie mam. Ale tak zdecydowanie wyśle do
    państwowej szkoły. (chyba że jakość prywatnych wzrośnie, bo mój
    nauczyciel fizyki z podstawówki zrobił teraz dość spektakularną
    średnią Krakowie).
    A zresztą to dzięki niemu (i następnym, dobrym) mogłem sobie wybierać
    dowolnie gdzie na studia iść. I tak miałem je za darmo, kasę mogłem
    'w safrany pakować' ;), ale podatków już tu tyle zapłaciłem i tyle $$$
    ściągnąłem że się ta moja edukacja zwróciła Polsce dziesiąt/set x.

    Nogę rozwaliłem@94km/h, idę prywatnie 150pln/30min < bo chce wesprzeć
    prywatnych lekarzy (i przy okazji chodzić - bo to kolano), a bardziej
    to rozruszać prywatny rynek w Polsce.

    Sprywatyzować lekarzy to się skończą głupie pomysły że coś masz za darmo
    ja nie chcę za darmo!

    Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
    "Drogi narodzie jak już jesteśmy tak mściwi i Vincent robi co robi "

    to moja odpowiedź na to że PALIWO a nie mandaty za przekraczanie
    prędkości bo CAŁA polska jeździ po drogach jak WARIACI !!! (tak ja
    też ale tylko w safrane).

    A cały temat o bardziej o Tesli S a nie podatkach i kto płaci a kto nie,
    podatki to tu z przymrużeniem oka należy traktować ;) (i dobrze
    głosować)

    Tesla S :) naprawdę, temat to Tesla S :)